endelig!

tretroll

Forumet er livet
VIP

Da kan lillegutt flytte på eget rom[;)] stor rydde-pynte-sy-orde-sjau på gjesterommet søndag og i går, og i dag ble senga flytta inn....så nå har han sin egen krok i alle fall!!!!

synes det ble fint jeg!

fikk nesten lyst å flytte inn der selv!! Det ble utrolig lunt og koselig.. blir alltid like inspirert av deg! [:D]

Å så koselig....bare litt såm gjenstår her også!Hvor har du kjøpt den snora til å henge opp ting i? den var smart!

Så fint det var!
Har samme himmelen til Tobias, men har enda ikkje fått somla meg til å henge den opp.
Men er i gir for tida, og no blei eg inspirert, så ting kan skje[:D]

[:D]
ORIGINAL: scorpio

Å så koselig....bare litt såm gjenstår her også!Hvor har du kjøpt den snora til å henge opp ting i? den var smart!

det er ei gardinsnor fra IKEA (35kr[:D]) er en stålwire som henger mellom to stål"knotter" og krokene følger med. Genialt til pynt-og senere til å henge opp tegninger og sånn som barna lager så slepper man lage hull i veggen for alle små tegninger som uansett skal byttes ut når det kommer nye[:D]

Munemor: den himmelen har hengt over senga hans siden han ble født, men jeg hengte den på rommet hans i går så når han våknet på rommet vårt i dag var han skikkelig forvirra...tror det var noe som mangla![:D] den er veldig lun og fin!

Det ble utrolig koslig syns jeg! Heldig gutten din som får "bo" der[;)]

Så fint det ble

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Det ble kjempe fint! Flink har du vært!!!!

sign.[;)]

ORIGINAL: Isolde92

otroligt skönt och fint (dynetrekk har vi likt [;)] )

Takk! (måtte sy det dyne/putetrekket, jeg, for har ikke IKEA dyne så størrelsen var helt på tryne...men var så fint for har samme dyrene som teppet jeg har sydd til veggen[:D])

ORIGINAL: Nates Mamma

[:D]
ORIGINAL: scorpio

det er ei gardinsnor fra IKEA (35kr[:D]) er en stålwire som henger mellom to stål"knotter" og krokene følger med. Genialt til pynt-og senere til å henge opp tegninger og sånn som barna lager så slepper man lage hull i veggen for alle små tegninger som uansett skal byttes ut når det kommer nye[:D]

Munemor: den himmelen har hengt over senga hans siden han ble født, men jeg hengte den på rommet hans i går så når han våknet på rommet vårt i dag var han skikkelig forvirra...tror det var noe som mangla![:D] den er veldig lun og fin!

Da skal eg henge den opp så fort eg har fått opp ekstra skap og rydda plassen vogga skal stå.
Jippi! *gledemeg*[:D]

Nå ligger gullet og sover søtt på det nye rommet....kjenner det skal bli litt lite søvn på ho mor i natt[:D][:D]kommer vel til å springe inn for å sjekke hvert 10 min[:D][:D][:D]

Se på han koser seg a![:D] Det ble kjempefint, nå er nok lillegutt fornøyd!

Såååå koselig du har laget det[:D] Får inspirasjon her til å hive meg rundt selv og ordne barnerommet...

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Det ble kjempe fint! Flink har du vært!!!!

Signerer!! Gleder meg til vi flytter inn i vårt eget og BA kan få sitt eget gutterom også [:D]

Back
Topp