Endelig!!

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Da jeg i mai i fjor mistet lille Oliver i uke 28, fikk jeg beskjed om at neste gang jeg ble gravid, skulle jeg få ekstra oppfølging. Jeg fikk beskjed om å ringe føden så fort jeg var det.

Dette har jo vært en trygghet for meg i prøveperiodene nå, som har vært et par, og etter en sa i tillegg i høst.

Så når jeg nå ble gravid igjen, har jeg snakket både med lege, jeg har ringt fødeavd., føde-poliklinikk osv. flere ganger. Har vært så utrolig mye tull, og jeg har måttet forklare min situasjon og historie, som fortsatt ikke er spesielt lett å prate om, opptil flere ganger til flere personer.

Etter en stund med masing, fikk jeg endelig time til tidlig UL i uke 13. Da jeg kom dit, hadde de ingen registrert time på meg, og skjønte ikke helt hvorfor jeg skulle ha den, og hvem jeg hadde prata med :/ Fikk heldigvis komme inn alikevel, og hadde en fin UL med god gjennomgang av alt. Fine bilder fikk jeg og :)

På mandag denne uka ringte jeg fødeavd. igjen, for å høre om noen kunne hjelpe meg. Kom frem til en veldig hyggelig dame, som skulle ringe litt rundt og ordne for meg, så skulle hun ringe meg opp igjen samme dag. Det gjorde hun da ikke. Har prøvd å få tak i henne hele uka, uten hell. Endelig i dag ringte hun meg med beskjeden om at hun hadde snakket med overlege på føde/barsel og jeg får oppfølging på sykehuset fra etter OUL :D

Er såååå lettet! Bekymrer meg mye for at det skal gå som sist, så dette blir en ekstra trygghet :)
Lønner seg å stå på sitt! :)

Uff jeg visste ikke at du mistet så sent forrige gang! Da skjønner jeg at det er vanskelig å roe helt ned! Godt at det endelig ordnet seg med oppfølging!! Da kan du nyte svangerskapet i ukene fremover :)

Skjønner godt at du ønsker ekstra god oppfølging! Bra at det ordnet seg til slutt, men syns det er veldig synd at man skal behøve å bruke så mye tid og energi på å purre og følge opp selv. Høres ut som at det blir greit nå da :-)

Ja, syntes det er veldig trist at jeg måtte kjempe så mye for å få noe jeg fikk beskjed om den gangen :/ Tok det egentlig litt som en selfølge at de hadde det i journalen eller noe jeg..

men men, nå kan jeg puste ut :D

Dumt å måtte mase for å få d til, sånn skal d ikke vær i d hele tatt! Men godt di har "tatt til fornuften" no da :)

Dumt man må kjempe for noe som skulle vært en selvfølge. Bra du endelig har fått svar!!

Oi, må være tøft å miste så sent i svskapet! Så trist at du ikke fikk hjelp med en gang, men flott du sto på ditt og endelig får oppfølgingen du skal ha :)

Back
Topp