Endelig!:)

Litamora

Forumet er livet
jentene i juni13
Har jeg begynt på babyromme:) har ventet på mannen, da det er mye som skal skrues ned og mye som måtte bæres ut. Men siden han prioriterte alt annet, har jeg klart det helt fint selv:) må ha litt hjelp av han til ledninger og slikt, men har tømt rommet, pusset, vasket og spaklet:) gleder meg til å male i morgen:) ImageUploadedByBV Forum1366030176.962292.jpg

Flink du er. Ja, skal man ha det gjort, får man gjøre det sjøl :P Jeg gadd nå ikke å vente på gubben her, for å få hjelp til å sette opp sprinkelsenga, så jeg har begynt sjøl. Det tar sin tid, men skal da jaggu få det til å :P

Flinkingen! Alt er ferdig hos meg, bortsett fra senga. Den pusser jeg opp, gad for et stress! Blir kjekt å se når alt er ferdig :)

Takk alle sammen:) gleder meg til jeg er ferdig og kan begynne å hente frem babytingene:)

Flink du er. Ja, skal man ha det gjort, får man gjøre det sjøl :p Jeg gadd nå ikke å vente på gubben her, for å få hjelp til å sette opp sprinkelsenga, så jeg har begynt sjøl. Det tar sin tid, men skal da jaggu få det til å :p
Så flink du er:) er jo ikke noen grunn til å vente på de her mannfolka, vi klarer det jo selv:p

Så flink du er:) er jo ikke noen grunn til å vente på de her mannfolka, vi klarer det jo selv:p
Ja, hadde jeg klart det så. Blir skikkelig sint på disse skruene nå...men jeg SKAL få det til.

hva gjør du med sengen?:) jeg skal å pusse den opp når rommet er ferdig:)

Jeg har en gammel skuffeseng fra jeg var liten. Har en pussemaskin så får den helt plettfri for jeg skal male den hvit.
Så har jeg kjøpt bokstav-sjablonger på Panduro og maling, som jeg skal skrive navnet i hodeenden. Blir kjempefin! :D

Åååhh.. nå ble jeg skikkelig inspirert.. Rommet til minstemann er ferdig.. Men kanskje jeg skal begynne på vårt?? =P Det er suuuuper stusselig! =) Jaaaa... Fikk lyst til å starte nå =) =) =)

Tusen takk for inspirasjon.. den har jeg ventet på =P

Jeg har en gammel skuffeseng fra jeg var liten. Har en pussemaskin så får den helt plettfri for jeg skal male den hvit.
Så har jeg kjøpt bokstav-sjablonger på Panduro og maling, som jeg skal skrive navnet i hodeenden. Blir kjempefin! :D
Spennende:)

Åååhh.. nå ble jeg skikkelig inspirert.. Rommet til minstemann er ferdig.. Men kanskje jeg skal begynne på vårt?? =P Det er suuuuper stusselig! =) Jaaaa... Fikk lyst til å starte nå =) =) =)

Tusen takk for inspirasjon.. den har jeg ventet på =P
Er så tungt å komme i gang, godt med et spark bak;)

Back
Topp