Endelig!

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Har en gutt som har vært så avhengig av flaske med melk på natten. Våknet altifra 1-4ganger hver natt...... Prøvde for 2 kvelder siden,og bare gi han vann,da han la seg. Trodde han kom til å kaste flasken veggimellom,men han tok den. Sov hele natten,og drakk kun ca 30 ml.
Det samme skjedde igår.
Er så deilig :)

Har jo en liten jente,som er snart 5 måneder,som jeg er oppe med flere ganger om natten med.
Så deilig å slippe mer "jobbing" på natten :)

Så deilig:)
Jeg er også fortsatt oppe hver natt, gir pupp en gang om natta...
Gleder meg til å sove en hel natt:)

Så deilig at han godtar vann! Da er det ikke lenge til han sover seg igjennom natta, tipper jeg!

Hvordan går det?

Hei :) Gir han 180 ml vann på kveld,og da våkner han som regel ikke før på morgen. 2-3 ganger jeg har gitt han på natten. Veldig fornøyd.. Også blir det å kutte ut vannet sakte,men sikkert etter hvert :)
Er du oppe om natten med jenta di da?

Så herlig! Nei, vi har vært bortskjemt med en sovebaby! Hun sov natta fra hun var ca. 4 mndr. Selvfølgelig har det vært runder der hun har vært syk og hun våkner og finner ikke smokka, men som regel er det lite tull. Vi hadde en periode etter jul da hun var syk, og hun nektet og legge seg. Da hadde hun fått ligge noen netter sammen med oss. Men det gikk over og da sov hun roligere.

Så herlig! Nei, vi har vært bortskjemt med en sovebaby! Hun sov natta fra hun var ca. 4 mndr. Selvfølgelig har det vært runder der hun har vært syk og hun våkner og finner ikke smokka, men som regel er det lite tull. Vi hadde en periode etter jul da hun var syk, og hun nektet og legge seg. Da hadde hun fått ligge noen netter sammen med oss. Men det gikk over og da sov hun roligere.

Så heldige dere har vært :) Misunner deg. Hehe....

Back
Topp