Endelig! :)

lille13

Flørter med forumet
Har endelig nådd 12 uker,å det føles veldig godt! Har mista noen ganger tidligere,og har virkelig bekymret meg for at det skulle skje igjen..nå kan jeg endelig senke skuldrene litt å bare nyte tiden fremover..å håpe at kvalmen og formen avtar snart! :)

Sent from my HTC Desire HD A9191

Så flott!!! Gratulerer med 12 uker <3

tusen takk! :) føles godt... nå håper jeg bare formen avtar litt!

er det noen her som har vært plaget med migrene foresten før svangerskapet? hvordan er det nå isåfall?
Jeg har fått påvist stressmigrene,og har så og si daglig hodepine (men som jeg overlever)..men nå etter at jeg ble gravid er det blitt mye verre...fikk et migrene anfall på søndag,å ble liggende helt til idag :/

Gratulerer med 12 uker :)

Gratulerer så mye! Jeg har hatt migrene med synsforstyrrelser 6-8 ganger på kanskje 5 år,så ekstreeemt sjelden, men fikk et anfall av det i romjula. Har hatt hodepine hver dag siden det,og det er veldig ulikt meg selv til vanlig,så det må ha med hormoner/graviditet å gjøre. Har lest at migrene både kam forbedres og forverres ved graviditet.

Nyt svangerskapet videre så godt du kan :-)

Gratulerer så mye! Jeg har hatt migrene med synsforstyrrelser 6-8 ganger på kanskje 5 år,så ekstreeemt sjelden, men fikk et anfall av det i romjula. Har hatt hodepine hver dag siden det,og det er veldig ulikt meg selv til vanlig,så det må ha med hormoner/graviditet å gjøre. Har lest at migrene både kam forbedres og forverres ved graviditet.

Nyt svangerskapet videre så godt du kan :)

har bare hatt så ille med synsforstyrrelser og konstant hodepine 2 ganger,og begge etter at jeg ble gravid..
Håper det ikke er noe jeg blir plaget med! :)

Takk,det skal jeg :) plutselig er tiden over! gikk så fort sist og følte ikke jeg rakk å være gravid,så denne gangen skal det nytes uansett! :)

Gratulerer med å ha passert den store 12-ukers grensa :D

Gratulerer med 12 fullførte uker, det er herlig å passere den grensen! :)

Back
Topp