Endelig..

Ro_25

Betatt av forumet
I dag har jeg endelig fått bestemt meg OG bestilt meg vogn :)

Det ble en brun city cross fra emmaljunga, gleder meg masse til å ta den i bruk

Hva med dere andre, har vognene kommet i hus? og hvilken ble det? :)

Grattis!City crossen er knallfin og virker god å trille også.

Hei :-) ja har kjøpt fint brukt vogn , simo kombi 2011 modell :-) ser ikke at den er brukt :-) betalt 4500,-

Min vogn skal komme i butikken i dag. Har bestilt Brio Happy Duo vogn. Stålblå farge :) Fikk en veldig god pris på den da, bare 5500,- helt ny :) Gleder meg til å trille tur nå!!!

Gratulerer! Blei BabyActive Ballerina her, superflott bagvogn i beige skinn med lysebrunt stoff som bare kosta 4000 ny 

Her ble det easywalk qtro :) Elsker den allerede!! Gjorde et kupp når BarnasHus skulle selge ut merket.. 4000 kr totalt for bag og sportsdel!!

Så moro! =)
Vi kom over et bra tilbud på Easywalker Qtro for en god stund siden, og slo like greit til =) 
Den er ikke blitt testet så mye da, siden jeg synes det var greit å pakke den bort så tidlig. 
Men den store 3,5-åringen vår prøvesatt i sportsdelen og den var utrolig romslig? =) 
Emmaljunga er gode vogner da, dere blir helt sikkert fornøyde =)

Emmaljunga edge duo combi her :) og den kommer idag! Gleder med synnsykt :)

Vi har også kjøpt Emmaljunga edge duo, den virker solid og bra:-)

Jeg vurderte også edge duo.. Men dama i butikken overtalte meg lett.. Jeg er ikke store jenta, med mine 161cm over bakken :) så city cross passet meg bedre, også med tanke på at jeg kommer til å gå mye! :) Håper og tror at jeg kommer til å bli fornøyd!

Kjøpt dinna.. :-) Kjempefornøgd! Super god å trille. :-)

Har så lyst på emaljunga vogn jeg også!! Men vi hadde briovogn til storesøster så bruker nok den igjenn da den ikke er slidt. :) Var fornøyd med den altså, syns bare emaljunga sine er så fine.

Denne har vi kjøpt og kjempefornøydGratulerer så mye med ny vogn

Vi skal kjøpe vogn av et vennepar av oss, blir emmaljunga edge duo denne gangen :) Får den ikke i hus før førsten på august! Gleder meg til å prøve den..

Vi har betsällt en emmaljunga edge duo, Navy Dream Limited edition och jag läängtar tills vi får den. Var den sista i butiken med sportsunderställ. Skit snygg!

Back
Topp