ENDELIG :-)

Sjefsmamma

Elsker forumet
Selv om det er veeeeeldig tidlig enda må jeg bare velge å være positiv, ser ut som jeg skal være så heldig å bli mamma for tredje gang :-D

Litt spesielt, Samuel ble født fredag 4.nov og døde fredag 30.des... og så blir terminen med den nye fredag 4.januar...

håper virkelig spiren klamrer seg fast og er HELT FRISK!

Gratulerer så mye!! krysser allt jeg har for deg og lille spira! 

Gratulerer så uendelig mye. Krysser fingre og tær for dere!! Masse lykke til.

Gratulerer og lykke til!!!

Denne tråden har jeg ventet på! Så tickeren din på FS for et par dager siden, men har ikke villet si noe. Men gratulerer så mye til dere;) Det blir en spennende tid for dere fremover. Håper tiden går fort til 12 uker, ja. Dette kommer til å gå fint;)

Gratulerer så mye.. Krysser fingrer og tær for den lille spiren din:-)

Hurra! :-D

nåååååå så flott <3 ønsker deg masse lykke til <3

Gratulerer så mye!!! Dette var fantastiske nyheter! Krysser fingrene for at den lille klorer seg fast og er helt frisk og fin. Masse lykke til i tiden som kommer. Håper du oppdaterer oss sånn innimellom :)

Så fantastisk, alle gode ønsker sendes deg og dine :) Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :)

Gratulerer så mye. Kjempegode nyheter. Lykke til med svangerskapet. :=) :=)

Gratulerer :-):-) krysser finge og tær for dere! Dette skal nok gå bra :-)

Tusen takk dere :-) Er veldig glad nå...men kjenner jeg gleder meg veldig til å se et bankende hjerte i en perfekt liten kropp snart...trenger det for å virkelig tro at det skal gå bra. Tipper vi får en ul i uke 8...så ca 4 uker til å smøre seg med tålmodighet...

Back
Topp