Endelig

Snickers_81

Glad i forumet
har permisjonen min startet 
Nå er det bare å sette seg ned å ruge de siste ukene, deilig med permisjon samtidig som jeg kjenner at jeg får litt abstinenser av at jeg ikke skal på jobb igjen på evig lenge.

Nyt det, snart blir det full rulle med nok å gjøre

Deilig! Min startet i går. Nå skal tiden etter fødsel bare nytes !

Ja skal absolutt nyte tiden, og kanskje få gjort litt ting og tang klart her. Sikkert lurt av meg å starte med å pakke baggen med klær og diverse jeg skal ha med på sykehuset...

Deilig! Jeg startet permisjon i går og det er skjønt :D Særlig i dette finværet på Sørlandet! Tar livet heilt med ro og nyter stillheten ;-) Hihi. Hva skal du nå bedrive tiden med? :)

Lykke'i'magen skrev:
Deilig! Jeg startet permisjon i går og det er skjønt :D Særlig i dette finværet på Sørlandet! Tar livet heilt med ro og nyter stillheten ;-) Hihi. Hva skal du nå bedrive tiden med? :)

Hehe ja hva gjør man når man ikke skal på jobb 
Kjenner jeg er en smule misunnelig på dere som bor på øst og sørlandet nå, jeg hadde jo virkelig bestilt fint vær fra i dag av, men her er det regn og sol omhverandre, og tempraturen er ikke akkurat stort å skryte av... Kjenner jeg savner mitt kjære østland ekstra mye nå. 

Herlig med permisjon! Min starter om 2 dager. Da skal jeg bare slappe av, sitte på kafé med venninner eller med en fin bok, handle dvd-serier på platekompaniet, og stulle og stelle hjemme. Orker ikke være et sekund ute i det regnværet som er her i Trondheim for tida.

Snickers_81 skrev:

Lykke'i'magen skrev:

Kjenner jeg er en smule misunnelig på dere som bor på øst og sørlandet nå, jeg hadde jo virkelig bestilt fint vær fra i dag av, men her er det regn og sol omhverandre, og tempraturen er ikke akkurat stort å skryte av... Kjenner jeg savner mitt kjære østland ekstra mye nå. 

Finværet kommer nok snart til deg også :-) Du får kose deg inne med ei bok eller noe ant koselig så lenge :) Hva jobber du med?

Lykke'i'magen skrev:

Snickers_81 skrev:

Lykke'i'magen skrev:

Finværet kommer nok snart til deg også :-) Du får kose deg inne med ei bok eller noe ant koselig så lenge :) Hva jobber du med?

Jada det kommer nok hit også etterhvert :)
Jeg jobber egentlig som sveiser, men nå som jeg har vært gravid har jeg holdt på med dokumentasjon av materialer og sveiselister og diverse andre ting i tillegg til at jeg er tillitsvalgt og har jobbet mye med det. Men håper på at jeg skal få lov til å komme tilbake på kontoret og ikke i verkstedet når jeg er ferdig med permisjonen.

Back
Topp