Endelig :))

**tvilling85**

Forumet er livet
Til fredag begynner jeg å jobbe litt igjen - skal jobbe 50% og halve dager da, men det er en god start

Skulle jeg gått hjemme med kvalme hele svangerskapet hadde jeg nok endt opp som mental pasient eller noe, men endelig begynner kvalmen og slippe og jeg er ute hver formiddag og det føles godt :)

Håper om ikke lenge at kroppen er seg selv igjen og jeg har energi til å farte en hel dag igjen :D

Hvordan er formen deres om dagen da jenter?? :)
Håper dere med kvalme at det gir seg snart!!

Kvalmen e ennå gjeldane her. Men håpe og håpe at eg ikkje må gå lenger med kvalme denne gongen enn sist. For då ser eg fram t slutten av neste veka! Forrige gong var eg i jobb igjen i uke 11. Håpe eg kan sjå lyset snart

kvalmen er nesten over her...enda redusert matlyst, men ingenting i forhold til før! Er deilig å nesten føle seg som før igjen :)

Helt klart, og det gir liksom litt ekstra motivasjon og bedring bare det å orke å spise alle måltider om dagen (selvom de ikke er like store som vanlig, men de blir i magen i hvertfall) og være ute og gjøre noen erender og alikevel ikke kollapse.
Blir så glad av sånne dager og er sikker på at det hjelper til å føle seg enda bedre :))

Må bare være litt forsiktig så jeg ikke går på en smell hehe

Blæh... emoticon
...men det kunne vært verre! 

Kvalmen har avtatt veldig. Det gjorde den sist også i uke 9. Appetitten er mye bedre også. Håper det holder seg slik:-)

her ble jeg tatt på senga av kvalmen i uke 9 og den er SYYKT kraftig og ekkel... :( jeg stort sett bare sover....

Så deilig! Her er formen ganske dårlig, veldig mye kvalm og jobber 100% :S

*Flaxloddet* skrev:
Så deilig! Her er formen ganske dårlig, veldig mye kvalm og jobber 100% :S

skulle ikke tatt en pause da?
Jeg er ganske overbevist om at når man er så kvalm så trenger kroppen garantert hvile :/

Her er også kvalmen kraftig på retur... heldigvis! Nå er jeg kun kveldskvalm...

Back
Topp