Endelig :))

**tvilling85**

Forumet er livet
Til fredag begynner jeg å jobbe litt igjen - skal jobbe 50% og halve dager da, men det er en god start

Skulle jeg gått hjemme med kvalme hele svangerskapet hadde jeg nok endt opp som mental pasient eller noe, men endelig begynner kvalmen og slippe og jeg er ute hver formiddag og det føles godt :)

Håper om ikke lenge at kroppen er seg selv igjen og jeg har energi til å farte en hel dag igjen :D

Hvordan er formen deres om dagen da jenter?? :)

Så flott at formen er så bra at du skal begynne å jobbe litt igjen.

Som sagt tidligere så er endelig min form stigendeJeg er så glad for å ikke ha vondt i hodet at jeg kan ikke si det ofte nok...jeg holdt på å bli gal i går. Jeg er litt kvalm  pga antibiotikaen tror jeg, for jeg tror svangerskapskvalmen er over! 

Jeg skal til legen på mandag og er spent på hva vi blir enige om, men jeg regner med jeg starter i litt jobb til uken. Jeg har høyt blodtrykk og det er med å bestemmer hvor mye jeg skal jobbe.

Ja det er greit å gjøre som legen sier da, får håpe at blodtrykket ditt synker litt igjen eller i hvertfall er stabil så du slipper å være for mye hjemme :)

så herlig at formen er bedre :)
Jeg har også begynt å jobbe igjen.. blir fort sliten, men dagene går mye fortere :)

Ro_25 skrev:
Jeg har også begynt å jobbe igjen.. blir fort sliten, men dagene går mye fortere :)

Ja det er det jeg også gleder meg til, at dagene går mye fortere :D

Ro_25 skrev:

Deilig at formen er stigende da! Ingenting som er bedre enn det:).
Her er også formen bedre. Merker at jeg orker mer, men at kroppen fort blir sliten. Ikke rart egentlig, for har jo sliti senga og sofaen i 2 mnd nå. Jobber nå 50% (halve dager), og har gjort det i 2 uker nå. Skal til legen på mandag, og lurer på om jeg skal prøve 80%. Litt redd for å gå på en smell, for merker så hvor godt det er for kroppen med en rolig start på morningene. Får høre hva legen sier.

Back
Topp