Endelig..

missme86

Betatt av forumet
...har vi fått kjempe gode kveldsrutiner på lillemann, og vi nyyyyter kveldene som kjærester, eller til husarbeid, trening eller andre ting.
Vi har startet med grøt til lillemann, og tror dette hjelper veldig mye på. Legger han rundt kl 20-21. Starter med et kveldsbad, så grøt, kos og senga med bamsen sin. Vi legger han bare rett i senga, synger en sang så sover han som en stein.
Men nå skal sant sies at vi har øvd, øvd og øvd på dette nå i 3 uker, å endelig skjønner han at når vi kommer på soverommet er det natt :-) Etter han startet med grøt på kveldene spiser han kun et måltid på natten, å et måltid rundt 7 tiden på morningen.
Formidagsluren og ettermiddagsluren må jeg ennå drive å bysse på han, men merker at dette også begynner å bli bedre.
Måtte dette vare!!!! :-) Har hatt mange lange våkenetter eller lange kvelder med urolig gutt, men endelig ser det ut til at vi har funne en fin løsning :-)

Er det flere som opplever fine kvelder/netter?

Så bra! Gratulerer og lykke til videre!  
Hvor gammel er gutten din, ammer du eller får han flaske?
Her legger jeg lille mann ved 19.30 - 20.00 tiden da er han trøtt, men jeg ammer han til han sovner og bruker ca. 1 - 1,5 timer. Får jo kveld sammen med min samboer, men det skjeer også at jeg sovner selv ved siden av lille gutten min.....
Ingen andre kan ikke legge han han trenger mamma, veit ikke hvor lenge skal vi forsette sånn. Kos dere!

Vi hadde fine netter og kvelder, men de siste to ukene er alt bare kaos. Men men, babyer er uforutsigbare, så det som er en rutine denne uka kan gå helt skeis den neste uka. Nyt kveldene og nettene du, håper det varer :)

Ja det er sant, hver kveld/uke er jo forkjellig, så jeg bare nyter det mens jeg kan :-) Han er flaskebarn, så både pappan og jeg bytter på å legge han hver kveld så han blir godt vant til oss begge to :-)

Her er det tydeligvis endring i rutinene, og jeg skjønner ikke helt til hva, så nå er det bare kaos føler jeg :P

Heldigvis sovner hun som regel ganske tidlig på kvelden :D

Her begynner det å komme seg, nå som hun får litt grøt... ! men magen jobber enda litt med den nye kosten, så de 2 siste nettene har vi skiftet bleier...blæ! men nå sover hun mye bedre! jippi!

Det med soving på dagen er å blitt bedre... jeg legger henne bare i vongen, er inne og gir smokken litt, så sovner hun av seg selv! ligg skriking blir det jo, men hun bruker lenge tid på å sovne når jeg bysser

Back
Topp