Endelig!!!

Jet

Andre møte med forumet
Da var det min tur å endelig nå 12 uker!!! Super lykkelig :D skal på min første kontroll hoss jm på onsdag. Håper på å få høre hjerteslag da :D

Gratulerer med 12 uker. Min lege i forrige svangerskap lyttet ikke etter hjertelyden så tidlig som i uke 12. Hun sa at alt for mange ble urolige hvis man ikke fant hjertelyden.

Surrehøna skrev:
Gratulerer med 12 uker. Min lege i forrige svangerskap lyttet ikke etter hjertelyden så tidlig som i uke 12. Hun sa at alt for mange ble urolige hvis man ikke fant hjertelyden.

Det samme sa min, ville ikke høre da jeg var der i uke12...litt kjedelig, men jeg skjønner det for jeg ville jo blitt bekymret om hun ikke fant den....

Men, det er mange som gjør det også så det kan jo være du er heldig! Uansett skal du ha masse gratulerer med 12 uker!!!!!!!!

Gratulerer!!!

(Min vil heller ikke lytte, fordi de ikke vil stråle barnet unødig før uke 20)

Hipp hurra for 12 uker!!

Jeg blir 12 uker i morgen, og skal også til JM på onsdag og håper på hjertelyd Legen har uansett lovt å høre etter hjertelyd uka etter der igjen!

Sist hørte jeg hjertelyden ved ca 11,5 hos legen. Kommer ikke til å dele med omverdenen før jeg har hørt hjertelyden...

Back
Topp