Endelig!!!

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Begynte testingen på onsdag- negativt. Prøvde igjen på torsdag, negativ igjen. Var veldig sikker på at jeg var gravid nå og kjenner det godt i magen. Tvilte på meg selv å sa at det var sikkert bare innbilt. MEN idag kom det en svak strek på testen! Jippi!! Det var det jeg visste:-D har sikkert hatt litt lite hcg da eller så er billigtest strimmlene litt tregere enn clearblue. Jeg blir 23 år på nyåret og har en liten gutt som blir to i april. Termin 1 juli!! Gleder meg!!!

Gratulerer!! :-D Jeg og har fått en svaaaak positiv test i dag, men streken var veldig svak og smal, og den digitale viste ikke gravid :-( Så er veldig usikker. Tror jeg er rundt 4 uker i dag isåfall. Ser du også har fått en svak test. Hvordan så din ut? Tror jeg må vente noen dager å ta en test til, for å få det bekreftet/avkreftet. Håper så veldig på en julibaby <3 >

gratulerer!!:)

Gratulerer så mye

GRATULERER :)
hvor lenge før eller etter IKM testet du første gang? 
jeg testet dagen jeg skulle hatt IKM men fikk negativt svar men idag er jeg tre dager over IKM og ingen mensen er kommet og heller ingen tegn på at den er på vei... så tenker jeg skal teste imorgen tidlig men tør ikke håpe for jeg blir så fryktelig skuffet hvis ikke jeg er det..

Back
Topp