Endelig!!

Aawh! Gratulere såå mye! Kjennes ut som det er en hel evighet til det er min tur! Gikk det like tregt med dere? ;)

Tusen takk :) Når jeg ser tilbake på ukene har det gått bra.. tiden har flydd avgårde.. ;) men når jeg ventet på å komme over 12 uker, så syns jeg tiden gikk treeeeigt.. Hehe :P Men jeg håper og tror at tiden vil gå fortere nå... :D Men du er jo snart der.. Håper tiden går fort for deg.. :D

Haha, ja jeg åler meg sakte fremover! Nå blir det jo kontroll på tirsdag og UL om 2 uker så har jo noe å vente på ;) Har bare så lyst til å slippe skuldrene ned og fortelle det til alle så er man liksom i gang! :D Blir det offisielt hos dere nå? Eller har du sagt det før?

Jeg har allerede hatt kontroll hos lege (skal på min andre svangerskapskontroll på mandag), fått ordnet time til jordmor (skal 18 august), og vært på 2 ultralyder på denne tiden.. Kan hende der er derfor det gikk "fort"? :P Hehe..
Her har vi fortalt det til min familie og sambo sin familie.. Også har bestevenninnen min og bestekompisen hans fått vite det.. Tenker vi venter enda med å publisere det noe mer.. :) Noen som har fått vite det hos dere?

Haha, ja da skjønner jeg at ventetiden kanskje ikke blir like smertefull :D Her har vi fortalt det til de nærmerste bare, gjorde det når vi fant det ut. Da var jeg 5+5. Men utenom det er det kun jobben som har fått vite det i ettertid :) Hadde veldig lite mulighet for tilpasning da, så er faktisk litt bekymret over hvordan det blir. Leste jo at du fikk super tilpasning! Så deilig det må være! Jeg fikk bare kortere vakter hvis jeg trengte, men da mister jeg masse lønn, så det er nok utelukket ;)

Ja, de er fenomenal på jobben min.. Jeg fikk helt bakoversveis over alt de gjør for meg.. :) Nå jobber jeg i det private, vet ikke om det har noe betydning.. men personalig syns jeg det burde vært likt for alle..
Du har jo krav på tilrettelegging, så jeg syns det er smålig av jobben din hvis de ikke gjør noe.. De skal være glad for at du vil jobbe og gjøre ditt beste.. Og da burde de jammen meg tilrettelegge også.. uten at du mister lønn over det..:) Det skal visst være en ny lov som har tredd i kraft fra 1 juli angående tilrettelegging for gravide.. Så viss ikke jobben din gjør noe for å hjelpe deg, får du smelle den i bordet.. =) Det er viktig at vi tar vare på oss selv nå.. Selv om det ikke er en sykdom å være gravid, så er det mye som kan skje likevel..

Haha, ja jeg ble litt sjokkert. Men de var ikke veldig villig til å tilrettelegge, de regnet ikke med at jeg kom til å bli syk heller siden jeg var så frisk nå :o

Men jeg skal selvfølgelig ta det opp med legen på kontrollen, orker ikke å slite meg ut heller :) Jeg står å går 8 timer dagen uten mulighet for å sitte, merker det allerede begynner å kjennes på høyresida rett over rompa ;) Noe som foregår der. Graviditet er ikke en sykdom, men med all stresset og løping/bæring på jobben kan det fort ende opp med en, vil helst ha noen fine og friske mnd med babyen i magen :)

Gratulere! :))) Utrolig deilig å komme seg til den uka

Back
Topp