Endelig!

tidligerebruker

Elsker forumet
Endelig! [:)]

Har saumfart hele byen etter en mammabukse som faktisk passer meg. På HM har de så lite fasonger på dongeribuksene sine og fant ikke str. jeg måtte ha. Fant det heller ikke på Lindex eller Kapphal,men i dag bestemte jeg meg og har kjøpt ei bukse!!! Det har virkelig vært en lang reise å finne ei bukse som ikke får meg til å se ut som ei pære eller et telt! [:D]

samme her, sliter jeg ogå, så er spent på hvor du fant bukse!

Jeg endte opp på Zip på leutenhaven. Vært der før? Trodde ikke jeg skulle ende opp der,men de hadde mange bukser,men ikke så mye i str. 36. De var skikkelig deilig! Skal også prøve ei bukse på P.O.P. etter påska da de ikke hadde min str. inne og etter den busken tror jeg det holder med mamma bukser denne runden [:)]

ja, har vært der endel ganger, er jo nærmeste nabo [;)] Men syns de er så dyre der.. 700 for ei bukse jeg kommer til å bruke i fire måneder.. hmm. Skal arve litt klær fremover, er ei venninne som får i mai, så får se det an etter det :)

Synes også det var dyrt først,men NEI!

hehe,betalte 500 kr og nesten alle buksene på HM koster 500kr og denne buksne var SÅ mye bedre å ha på! Synes det er viktig å føle seg vel/fin når kroppen forandrer seg [:)]

ja, sant det, de koter lie mye på h&m også.. men jeg fant en mamaliiousbukse til 200 på lindex, som var helt okei :D Så satser jeg heller på å kjøpe meg noen "vanlige" bukser på h&m etterhvert når de får inn sommerklær, sikkert endel bukser med strikk/snøring etc som funker som gravidbukse og som ikke er så dyr :)

Men grattis med vellykka mammabukse-kjøp ihvertfall :D

Takk takk!

Ville koste på meg ei god bukse [;)][:)]

Back
Topp