ENDELIG......

britt 77

Glad i forumet
Kan eg flytte inn her også !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LITE GLAD DA! Eller..... kan i allefall ha ein liten hybelleilighet her da, sidan eg etter rett tilhøyrer født i mars, men  det er jo her eg høyrer til da!
Skal bli kjekt å vere med dykk att!

Lina kom til verden klokka 16.08 onsdag 7 mars. Ho var 3570g og 49 cm og 36 cm rundt hovudet, og sjølvsagt verdas vakraste! Kanskje litt inhabil dommer da, men

Velkommen hjem og inn her til oss[:D] Tenker du stor koser deg med vesle lina.

ÅÅÅ, gratulerer så mye Britt!!! Har vært så spent på og høre fra deg!! Kos deg masssse med lille Lina!! Hurra!!! [:D]

jepp, me koser oss. Har sjølvsagt vore veldig urolig i dag da, sidan alt er nytt her. Litt urolig i magen og, så..... Men det er deilig å vere heime å kunne styre døgnrytme og matstyr sjølv!

Var du fra Gol? Kjenner du ei som heiter Randi Haugstad?

ORIGINAL: britt 77

jepp, me koser oss. Har sjølvsagt vore veldig urolig i dag da, sidan alt er nytt her. Litt urolig i magen og, så..... Men det er deilig å vere heime å kunne styre døgnrytme og matstyr sjølv!

Var du fra Gol? Kjenner du ei som heiter Randi Haugstad?

jepp, og jeg kjenner Randi, var i samme barselgruppe

TAKKER FOR GRATULASJON. ME SNAKKES SIKKERT PÅ BABYTREFF VISS DU GÅR DER..... ER DET FRAMLEIS MÅNDAGAR, ELLER HAR DEI SKIFTA DAG?

Eg gjekk på lærarskulen med ho i tre år! Du må helse så mykje til ho viss du snakker med ho!

GRATULERE SÅ MYE ME JENTA!!!!! [;)]

Gratulerer så mye med jenta di!
Selvfølgelig hører du til på Februarforumet - hyggelig å høre fra deg igjen!! [:)][:)]

ORIGINAL: Tulip

Gratulerer så mye med jenta di!
Selvfølgelig hører du til på Februarforumet - hyggelig å høre fra deg igjen!! [:)][:)]

Signerer!! [:)]

Back
Topp