Endelig!

Skrållan

Forumet er livet
Mange har nok en "slankebukse" de skal klare å komme inn i igjen, som ligger bakerst i skapet til både ergelse og motivasjon.

Min er en Fornarina jeg kjøpte 6 mnd før jeg ble gravid med Ida. Verdens beste bukse å gå i! [:)] Klarte å bruke den til jeg var ca 30 uker på vei med frøkna, så måtte den legges bort. Og bort har den måttet være... [&:] Har valgt å ta vare på den da, for den buksa SKULLE jeg inn i igjen.

Prøvde den bare for moro skyld istad, med masse middag innabords og oppblåst mensenmage. Den PASSER!!! [:D][:D] Endelig!! Joda, den sitter bedre på om en -3-4 kg til, men pyttsann!

ORIGINAL: Pearl06

Så flink du har vært![:D]

Superflink!!!!!!!!!!!!![:D][:D]

Kjempe flink du Skrållan[:)] Gleder meg til jeg kan se slike gleder igjen jeg.

ORIGINAL: Looney

Kjempe flink du Skrållan[:)] Gleder meg til jeg kan se slike gleder igjen jeg.

Tusen takk Looney! [:)] Du skal se du kommer kjempefort inn i dine gamle bukser etterpå, du er jo så sprek fra før [:)]

ORIGINAL: suki

Så gøy!!
Du har virkelig stått på de siste månedene!

Jeg hadde en sånn bukse. Den ble kjøpt en god stund før jeg ble gravid med TS. Husker den var rimelig trang før jeg ble gravid med henne. Såpass at jeg måtte legge den bort. Men før jeg ble gravid med NM passet den igjen, og det gjør den nå også. [:)]

Men har en fornarina-bukse jeg også, som jeg nok aldri helt kommer inn i. Den er helt feil i fasongen til meg. Sitter bra over rumpa og nedover beina, men er altfor lav og smal i livet. Passer ikke fasongen min rett og slett. Kan ikke slanke hoftebeina heller.

Tusen takk suki! [:)]
Har stått på ja, så godt det kommer resultater også. Men etter at ungene begynte i bhg, og jeg enten må gå eller sykle 2,5 km x tur/retur 2 ganger om dagen de dagene de er der, så raser jeg ned i vekt litt kjappere enn jeg ønsker... Bør spise litt mer, men har ikke tid til å legge inn enda et måltid, hehe. Går seg vel til, tenker jeg.

Artig at buksa di passer så mye bedre etter graviditeten med NM! Svangerskap kan virkelig forandre en kropp, på godt og vondt [:)]

Fornarina-buksa mi er også litt lav i livet, men jeg bruker jo så mange lange singletter og tunikagensre, så da går det fint. Blir verre å slanke hoftebeina ja, haha! Merker mine er blitt bredere etter ungene kom også...

Juhuuu! Gratulerer! [:D] Men du har jo jaggu vært super flink. [:)]

Jeg har en slankebukse jeg SKAL inn i til vinteren. Den er tight altså. Fikk den på meg i våres før jeg testet positivt, men den var trang da også. Igen god kose bukse, men på skal den.

Gubben spurte i sta om jeg hadde lagt på meg i lårene for det ser sånn ut[:D][:D] Han er i ferd med å skaffe seg en fiende altså.

Tusen takk McBaby! [:D]

Looney: Hæhæhæ, sånt sier man jo bare ikke til gravide! [8D] Man SKAL jo legge på seg litt her og der når man er gravidos! Med tid og stunder så kommer du deg inn i slankebuksa di, det er jeg sikker på [:D]

Back
Topp