Endelig!!

wimzaa

Elsker forumet
Nå har jeg begynt å kjøre igjen[:D] Håper på å få lappen før jul! [:)] Begynte jo for MANGE år siden, men siden jeg bodde i trheim så brydde jeg meg ikke så mye om det.. tok jo buss overalt..

Har tom med bestilt til trafikkskolen her, litt venting var det.. men siden jeg er over 18 skulle de få meg litt fremover på lista, siden de fleste der var født i 1993, og ikke blir 18 før neste år.

Så nå blir det vel kjøring hver dag hjemme.. ikke så fornøyd med at jeg må øvelseskjøre med caravelle jeg da, men men[8D]

ORIGINAL: Gollemor

Kult!!

Skal begynne jeg også, når jeg får en inntekt.
Men jeg gruer meg![:-]

Er ikke skummelt[;)] Kjørte en del i dag, og lever enda[:D]

Blir deilig å bli ferdig da[:)] Går sikkert kjempebra!

Jeg har og sykt lyst på lappen, men det er jo så sinnsykt dyrt!!! Og så skal man jo gjerne ha en bil også etter man har fått den! Har aldri hatt problemer med å ta bussen når jeg ikke hadde barn, men ser virkelig hvor mye det hadde letta om jeg hadde hatt bil nå... Vært hjemme nesten 1 time tidligere fra jobb f.eks! Det er dyrbar tid jeg kunne hatt med Carmen...
Tror jeg skal prioritere det etter jeg er ferdig med eksamen til jul, gleder meg[:)]

ORIGINAL: MissMari

Blir deilig å bli ferdig da[:)] Går sikkert kjempebra!

Jeg har og sykt lyst på lappen, men det er jo så sinnsykt dyrt!!! Og så skal man jo gjerne ha en bil også etter man har fått den! Har aldri hatt problemer med å ta bussen når jeg ikke hadde barn, men ser virkelig hvor mye det hadde letta om jeg hadde hatt bil nå... Vært hjemme nesten 1 time tidligere fra jobb f.eks! Det er dyrbar tid jeg kunne hatt med Carmen...
Tror jeg skal prioritere det etter jeg er ferdig med eksamen til jul, gleder meg[:)]

Ja, GLEDER meg[:D]

Her går det ikke buss en gang da så, hehe..[8D] Pappa har hjemmekontor, så han stiller ofte opp med kjøring om jeg vil noen plass når sambo er på jobb.. Blir deilig å kunne kjøre selv[:D]

Gruet meg til trafikalt grunnkurs sammen med alle 15 åringene jeg, men siden jeg er over 25år så slipper jeg det[:D][:D] Fått kjørt en god del de siste dagene nå, så gleder meg til første kjøretime!

Det kommer til å gå så bra så[:)][:)]
Og så bra at du slipper å ta det trafikale grunnkurset sammen med alle 15 åringene[:D]

Er bare å øve og øve[;)]
Masse lykke til[:)][:)]
(-til dere også, Gollemor og MissMari)[:)][:)]

Back
Topp