Endelig!

Renate Røverdatter

Glad i forumet
Jeg har jo vært sykemeldt i permisjonstiden min, og skulle egentlig begynt å jobbe 20.april. Men det ble heller ikke noe av. Ryggen begynner å bli bedre..endelig. Selv om jeg ikke har fått behandling enda[:'(] Tok over en mnd før jeg fikk svar på mr(det var ikke prolaps, så de må undersøke hva det kan være og gi meg behandling), og etter svaret på den sendte legen min henvisning til sykehuset for behandlig, og jeg har fortsatt ikke fått svar. Det er tre(!)uker siden. Jeg ringte sykehuset nå og de hadde henvisningen liggende, men hadde glemt å sette opp time på meg[:'(] Greit, det er sikkert ikke noe alvorlig, men det skal da ikke ta så lang tid!![:'(](Phu, ut med litt frustrasjon).

Uansett, som sagt begynner jeg å bli litt bedre, og jeg ringte legen min i dag. Jeg sa at jeg gjerne vil jobbe litt når sykemeldingen går ut den 16. Han sa at jeg fikk lov til å jobbe litt. 40% tilsammen. 30 på skolen og 10 som kordirigent. Er ikke mye, men det skal bli så sykt deilig å få lov til å jobbe litt igjen[:D]

Så nå venter jeg bare på svar fra sykehuset, som legen har purret på igjen idag.

Takk for at du ville lese[:)]

Back
Topp