ENDELIG

*Snoopy*

Forumet er livet
Nå ser det kanskje ut til at det er NAN lillemor har reagert på [:D]Vi har prøvd oss litt frem selv ,mye pga Thea rett og slett spydde og spydde av allergimelka og grøten..Brakk seg ved mating,nekta og spise osv..
Nå har hun ikke bæsjet grønt idag (1 gang på snart 6 mnd'er),til gjengjeld har hun bæsja 2 klinkekuler og en "ordentlig" gang..har kun gulpa en pitteliten skvett 2 ganger idag!

Eg er så HAPPY,vis det nå viser seg at det virkelig bare er NAN hun har reagert på [:D][:D][:D]

Ka har ho fått i dag da?

ORIGINAL: Lilletrampepus

Men fikk dere ikke ganske kraftig utslag på melkeallergi da?
Uansett så er det supert om det bare var NAN hu har reagert på! [:)][:)]

Nei hun hadde mildt,sa de nå når eg snakka med en annen lege..Og de kan jo heller ikke bekrefte før hun er minst 1 år at det er melkeallergi eller noen allergi som helst..Allergitestene gjelder ikke før hun er over 1 år..
Å uansett så kan eg jo virkelig ikke gi ungen min mat hun brekker seg å spyr av når eg både har blanda med NAN og sukker [8|]Hun tok faktisk av 400 gram de 2 ukene hun spiste mat uten melk..Ikke mye er det,men å ha henne spyende 5 ganger så mye som med melk..det nytter jo ikke [8|]Å alt spiselig måtte blandes med frukt = hun bæsja i eina..
Ingenting er avgjordt,men når eg tenker etter så kan jo bæsjen ha forandra farge når vi gav Nutrimigen pga hun reagerte på NAN [:D]

Eplemos:Idag har hun spist,Hvetegrøt m/eple,småfolk sin MME,middag og risgrøt.Eg skriver ned alt,hva hun spiser,når hun bæsjer og hvordan det ser ut og om hun har hatt feber eller vondt i magen iløpet av dagen.Og hvor mye hun gulper iløpet av dagen..Skal ha telefontime den 21 mai for videre vurdering [;)]

Back
Topp