endelig

tigerbebis

Gift med forumet
I dag er første gangen jeg med handa på hjertet kan si at det har vært gøy å være på babytreff med Herman. Han har alltid vært så veldig utilpass når vi har vært sammen med andre babyer, bare grining og sutring og nei ikke noe gøy. Så jeg har ikke vært så veldig sosial som jeg kanskje kunne ha ønskt - når poden ikke trives trives ikke mammaen heller [&o] Dette gjelder forsåvidt ikke bare andre babyer, men andre folk generelt. Har alltid vært et styr når vi har vært i selskap osv. Jeg har liksom gledd meg til å vise fram nyydelige gode babyen min til folk, så har han bare grått og sånn [&o] kjedelig!!

Men i dag har vi vært på babytreff, og han har vært helt eksemplarisk! [:D] ikke gråt han når de andre babyene gråt, og han kunne ligge på gulvet og kose seg uten å bli livredd og begynne og hylskrike - ja, han rett og slett KOSA seg! Jeg ble så utrolig glad av å se på ham [:)] dette er en gradvis forandring som har vist seg i det siste, og det er bare så deilig at vi nå kan farte rundt litt og besøke folk og rett og slett være sosiale! [:D] hurra hurra hurra! [:D]

for å skryte litt mer, så kan jeg fortelle at Herman har reist seg opp i stående, helt alene, to ganger idag! [:D]

Har reist seg opp på kne en stund, men i dag fleska han til og reiste seg helt opp (langsmed sofaen ja, ikke midt på gulvet, høhø).

Mammaen synes at det kanskje går litt vel fort i svingene nå [8|]

(merker at jeg er hjemme alene nå ja, hehe, plutselig har jeg skikkelig tid til å sitte her og slarve[8D])

Så utrolig bra!! 

Virker som det bare har løsnet seg for han da, ingenting er bedre enn det [:D]

ORIGINAL: Tanketrollet

Så utrolig bra!! 

Hehe. Snille gode Herman. Sant som du sier, trives ikke barnet, trives ikke mammaen. Så bra at du får kose deg og nå da fremover[;)] Kjekt er det med andre folk rundt seg når man går hjemme alene dagen lang.

ORIGINAL: Tanketrollet

Så utrolig bra!! 

[:)]

Så deilig at han koste seg- og så bra tima at det skjedde nå som dere ble alene igjen [:)] 

Det er skikkelig fart i utviklinga på den karen din! [:D]  Emil har så vidt gjort noen spede forsøk på å dra seg framover han,men mammaen hans vet å nyte det mens det varer- blir fort nok travelt [8D]

So bra da at han starta me å kosa seg no da... ! E ikkje kjekt når dei ikkje trivs og e småredd... Slite sjøl litt me ei so
treng tid på å tepassa seg. Brukte maaange ganga på babysvømminga før me kunne gå sammen me dei andre, måtte
holla øss i bakgrunnen. Og merka d litt igår på babysangen og, måtte ta ho opp te meg og gå litt i bakgrunnen so ho fekk
sjå ting på avstand, so jekk da greit itte ei ston.

Ho har og reagert ein del hos mamma og dei og, der e da allti fult liv me 3 tenåringa i hus å sånt, men begynne no å
komma seg der og no.

Men gud, reisa seg opp åleina og sånt...? her vil ikkje Andrea åla seg so masse ein gong. Litt bakøve einaste. Og ikkje
snur ho seg frå mage-rygg heller (ho kan, men ho jer da aldri). Kjempe flink gutt du har då ja! Kan tenka meg du syns da
går litt fort ja =)

Å så gøy at han er blitt mer "sosial"/mindre redd!![:D]
Og så flink som har begynt å reise seg opp da - Flinke Hermanen din![:D]

ORIGINAL: Daffo_

So bra da at han starta me å kosa seg no da... ! E ikkje kjekt når dei ikkje trivs og e småredd... Slite sjøl litt me ei so
treng tid på å tepassa seg. Brukte maaange ganga på babysvømminga før me kunne gå sammen me dei andre, måtte
holla øss i bakgrunnen. Og merka d litt igår på babysangen og, måtte ta ho opp te meg og gå litt i bakgrunnen so ho fekk
sjå ting på avstand, so jekk da greit itte ei ston.

Ho har og reagert ein del hos mamma og dei og, der e da allti fult liv me 3 tenåringa i hus å sånt, men begynne no å
komma seg der og no.

Men gud, reisa seg opp åleina og sånt...? her vil ikkje Andrea åla seg so masse ein gong. Litt bakøve einaste. Og ikkje
snur ho seg frå mage-rygg heller (ho kan, men ho jer da aldri). Kjempe flink gutt du har då ja! Kan tenka meg du syns da
går litt fort ja =)

Høres ut som om hun er akkurat slik som Herman var, ja! Satser på at det plutselig løsner helt for dere også, det er bare så deilig nå når han koser seg samme hva vi gjør [:)] (mistenker at den siste kneika han må over, er søskenbarnet sitt som er fem mnd eldre - han hyyyyyyler så høyt at til og med voksne kan begynne og grine, men det er ei anna historie, hehe).

Utviklinga har skutt fart, ja! hoho! klarer jo knapt nok og følge med! Han er veldig sterk i kroppen sin, og har massemasse energi som skal ut - så er vel ikke så overraska over at han stadig finner på nye ting. [:)] Føler at det er lenge siden han var baby, igrunn [8|]

Men du? Hvordan var det å komme hjem til snuppa di? Reagerte hun på at du hadde vært borte så lenge? Er litt nyskjerrig skjønner du, sambo reiste på sjøen i går - og han og Herman har fått så utrolig godt forhold nå..så lurer jeg litt på hvordan det vil være når han kommer hjem igjen. Om de bare er tilbake der de var med en gang eller om de må jobbe litt med forholdet sitt eller hva. Om du skjønner. [8D]

ORIGINAL: FjerneErna

Så deilig at han koste seg- og så bra tima at det skjedde nå som dere ble alene igjen [:)] 

Det er skikkelig fart i utviklinga på den karen din! [:D]  Emil har så vidt gjort noen spede forsøk på å dra seg framover han,men mammaen hans vet å nyte det mens det varer- blir fort nok travelt [8D]

hehe, ja det er jo bare og nyte - plutselig springer han veggimellom med mammaen på slep! [:D]

Så flink han er da..mamma stolt vettu [;)] Mye futt i den karen skjønner jeg [:D][:D]  Skjønner veeldig godt at det ikke er noe særlig å være borte når det blir sånn..utrolig deilig det må være at han da har slått seg til ro og bare koser seg,da slapper mor av,senker skuldre og blodtrykk..hehe.. Her er det mer jeg som er litt urolig,veldig sjenert og TENK om "alt mulig rart" sku skje og jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre..*skummeeelt* hehe.. Kjekt for deg også nå som du er alene og kan bli mer med på ting og tang..

Hold an nå her! Han kommer jo til å springe avgårde når vi kommer på besøk om ei ukes tid! [:D] Vi får satse på at hylinga til Ella-Linneah blir tatt med et smil da, eller kanskje krysse fingrene for at hun har en "stille" dag! [8|] Men det blir sikkert bedre for han at det er VI som kommer på besøk så han er i sitt vandte miljø! Vi får passe på å ta mange skrytebilder av de to sjarmtrolla! [:)]

Flinke Herman'en din
Gleeeder oss til å treffe dere!!!

ORIGINAL: Tirnanog

Hold an nå her! Han kommer jo til å springe avgårde når vi kommer på besøk om ei ukes tid! [:D] Vi får satse på at hylinga til Ella-Linneah blir tatt med et smil da, eller kanskje krysse fingrene for at hun har en "stille" dag! [8|] Men det blir sikkert bedre for han at det er VI som kommer på besøk så han er i sitt vandte miljø! Vi får passe på å ta mange skrytebilder av de to sjarmtrolla! [:)]

Flinke Herman'en din
Gleeeder oss til å treffe dere!!!

Sykt så fort tida går - snart får jeg jo besøk!!! [:)][:D] herlig!
hehe, han er ikke så aalt for tøff når det hyles, men satser på det går bra [;)]
Skrytebilder ja! hoh! det må til! [:D]

Vi også gleder oss, masse masse! [:D]

så bra det gikk fint på babytreffet da...så gøy at han har reist seg da..farlig å ha ting bordet da gitt..ikke kommet så langt,men alle er ikke like..nesten oppe i krabbestilling her i dag..ting skjer nytt hver dag...

Back
Topp