Endelig.....

indigo85

Elsker forumet
har lille gutt tatt flaska i dag. Han har spist litt til alle måltider, men det har hvert et ork. SPiste bra halv fem på morgenen nesten hele flasken uten problem. Halv ni dyttet han den bare ut igjen, kl.13.00 ville han bare ha grøt, men fikk i ham litt mme alikevel men han ville ikke suge på flaska. Kl.17.00 var det ikke snakk om at han skulle ha noe som helst MME fikk i ham til slutt 50 ml. Men nå kl.19.30 Da fikk jeg det til[:D] Riktig nok er det velling og den skullen ha mens han lå splitter naken i mamma og pappas seng. Snak om en gutt som vet akkurat hvordan han skal ha det. Må nesten bare le litt. [:D][:D]SPiste hele flasken og ville ennå ha mer. Hvirker som han bare vil ha velling og grøt om dagen, men er redd for å gi ham for mye.

Hvor mye og hvor ofte kan jeg evetnuelt gi ham velling eller grøt?

Noen?

Aner ikke,dette lurer jeg på også!
Isak vil nesten ikke ha pupp lenger,kun grøt eller fruktmos......
Kommer til å miste melka jeg,hvis han bare skal spise amme på natta....[&:]

Får håpe det går seg til igjen snart sån at du slipper å miste melka de. Er så redd for at han ikke skal få i seg nok veske jeg da, men det er heldig hvis veske i vellinga og grøten. Tenkte på å prøve å gi ham litt vann ved siden å se om han tar det. Sån at jeg kan føle meg trygg på at veske behovet blir dekka.

dytter litt i håp om at det er noen som vet[:D]

Back
Topp