Endelig!!

Tonje Catrinee

Forelsket i forumet
Endelig har eg fått brev om ultralyd time, nåke som eg ha venta på. [:D] 23 april ska eg på ultralyd å eg gleda meg sinnsjukt masse. [:D]  så no e det berre til å diskutera masse om me vil veta kjønne eller ikkje.

Ville de veta kjønne når de skulle/ska på ultralyd og koffor? [:)]

Så spennende..
Vi vil vite, har en liten fra før blir litt virkeligere når vi kan si han eller hun istede..
Så kan jeg fikse babyrom

Spennende[:D]ikke lenge til d da[;)]
vi ville vite av praktiske fordeler også er jeg altfor nysjerrig til å ikke vite[8D][;)]

Artig, da skal vi samme dag!! [:)] jeg/vi vil vite kjønn, greit når man skal handle inn utstyr + at jeg er suuuper nyskjerrig!!! MÅ vite!!! [8D][8D]

ORIGINAL: Linda MK

Så spennende..
Vi vil vite, har en liten fra før blir litt virkeligere når vi kan si han eller hun istede..
Så kan jeg fikse babyrom

+ at da vet vi om vi skal gi vekk jenteklærene eller ta de fram[;)]

Tusen takk for alle svara. :) Føle de hjelpe litt med å bestemma meg for ke eg vil. [:)]

ORIGINAL: *mini_me*

Artig, da skal vi samme dag!! [:)] jeg/vi vil vite kjønn, greit når man skal handle inn utstyr + at jeg er suuuper nyskjerrig!!! MÅ vite!!! [8D][8D]

Ååh, samme dag å greie. [:)] E vanskle å styra nyskjerrigheten sin ha eg merka. [8D]

moro å få brev om ul:)
jeg må vite kjønn hvis de kan se det...er kanskje verdens mest nysgjerrige person;)

Så gøy! Vi skal 19 april.
Håper vi får vite skjønnet, blir liksom litt mer virkelig da føler jeg.
Oxo kan jeg shoppe! Har fått forbud av mannen frem til UL

ORIGINAL: Histepist

Så gøy! Vi skal 19 april.
Håper vi får vite skjønnet, blir liksom litt mer virkelig da føler jeg.
Oxo kan jeg shoppe! Har fått forbud av mannen frem til UL

jeg har også 19.April! [:D] Da er den dagen VÅR dag [;)]

Back
Topp