Endelig virker appen igjen!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Har ikke vært her på evigheter, appen på mobilen har ikke virket men nå sjekket jeg ved en tilfeldighet så virket den!

Jippi!

Hvordan går det med dere og gullungene deres?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Går bra her :) Der då?

Sent from my iPad using BV Forum

Har savna deg her inne ❤️
Her går det fort.
Lillegull er ikke mye baby lenger
Men koslig også, det er så mye mer med han nå.

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Går bra her. Mye sliten og trøtt men det går greit. Går til psykolog på helsestasjonen for å bearbeidet litt ting som jeg slet med i svangerskapet og i begynnelsen av barseltiden og som sitter litt enda.

Når det kommer til Birk så begynner han å bli stor. Er 4 mnd og er et lite sjarmtroll som den flinke storesøsteren sin:)

Last edited:
Her er Birk (og Frøyaen) min:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1385453410914.jpg
    1385453410914.jpg
    54,2 KB · Visninger: 25
  • 1385453565220.jpg
    1385453565220.jpg
    50,6 KB · Visninger: 25
Her går det kjempebra!
Sondre fikk kolikk og jeg fikk mild fødselsdepresjon, men etter kiropraktor og 3mnd-grensa så fikk jeg en ny gutt! Nå er han så glad og snill atte :D Skikkelig bollegutt :-P
20131109_140014.jpg

Her går det bra. Lillefrøkna er snart fem måneder, glad i mat, begynner å sove bedre om natten selv om leggingen om kvelden fremdeles er litt så som så, og hun er begynt å rulle rundt fra mage til rygg.

Ja, endelig! Alma fikk både kiss og kolikk og det var vanskelig å prøve på rutiner. Nå blir hun 5 mnd 5. desember og føler ting har kommet veldig på plass siste uka! Det ble et hakk bedre nesten samme dag som hun ble 4 mnd, men nå har vi begge en fin hverdag :-) Hun drar seg opp i sittestilling og ruller fra mage til rygg innimellom.

Født ei perfekt frøken 5. juli, med termin 8. Juli :-)

Her går det også bra. Hermine er straks 5 måneder og smiler fra morgen til kveld :)
Hvordan går det med deg da?

Her går det fint. Vet ikke om noen husker men tulla fikk på vist HD er i skinnedøgnet rundt. Jeg føler at den "stjeler" babyen min men hvis det hjelper henne i fremtiden skal vi holde ut! Jeg var så bekymret da vi startet med frejkas puta at humanisme ligge etter men hun har rullet ved stell i mange uker og snur seg nesten med skinne nå, så hun er sterk. Og mors bekymring helt unødvendig;)

Vi hadde noen uker med kolikklignedne tilstander som viste seg å være melkeprotein allergi, samme som storebror. Så her holder mor seg unna all melk og meieriprodukter og da har tulla det fint.

Skulle fått vaksiner i dag men tulla har feber og falsk krupp så vi måtte utsette 5mnd kontrollen til januar- blir en 6mnd kontroll!!! Herregud dette går alt for fort- hvor er den ligge babyen vi fikk i juli? Ikke mye spebarn over ei tulla som bare vil stå.

Hvordan er det i permisjon- noen som klarer å nyte den?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp