Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Minismurf
Oi, så tidlig??
ORIGINAL: mammabenti
Åh er det tidlig? [:-].. KJøpte potta da hun va 6 månder jeg ! Så har hatt henne der av og til, men hun har alltid tisset etter hun har gått av den ! [&:]
Men i dag satte hun seg feil vei å tisset i den da... hahaha
ORIGINAL: Minismurf
Oi, så tidlig??
ORIGINAL: Belkin
Det er kanskje tidligere enn de fleste setter babyene på potte, men det trenger jo ikke være noe galt med det... Trenger jo ikke være pottetrening heller, jeg har snart tenkt å kjøpe en potte som Oda kan sitte litt på uten bleie å gjøre seg kjent med den. Er jo de som slutter med bleier veldig tidlig, kanskje nesten ikke begynner med det engang. Leste om en gutt som var tørr som 3 uker gammel - men det blit jo noe helt annet...
ORIGINAL: novembermams
Så flink hun er da[:)] Har tenkt lenge på kjøpt potte til mini, men aldri fått surret meg til det. Nå er jeg i full jobb igjen og merker at det ikke står så høyt opp på prioriteringslista.
Leste litt om det og så det på god morgen norge (tror jeg det var) for en stund siden, og da var det ikke noe negativt, heller positivt å starte tidlig med pottetrening så lenge det bare var kos[:)]
ORIGINAL: elli82
ORIGINAL: novembermams
Så flink hun er da[:)] Har tenkt lenge på kjøpt potte til mini, men aldri fått surret meg til det. Nå er jeg i full jobb igjen og merker at det ikke står så høyt opp på prioriteringslista.
Leste litt om det og så det på god morgen norge (tror jeg det var) for en stund siden, og da var det ikke noe negativt, heller positivt å starte tidlig med pottetrening så lenge det bare var kos[:)]
Samme her... Har tenkt på det lenge. Har hatt så mange i bhg som har sluttet sent og foreldrene er hysteriske og tvinger på potte og do og unga blir så skeptiske. Men gjelder jo ikke alle da, som alt annet :)
De er jo så forskjellige.
Ta det som det kommer, men ikke sett tid å tenk nå skal ungen bli tørr, da tror jeg mange blir skuffa for det tar gjerne litt tid!!