Endelig ville hun

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Sitte på potta og til å med tisse der, men dette måtte da til for å få henne til å sitte der!

Ikke quote, så kan jeg slette bilde der i fra... :)

Oi, så tidlig??

Åh er det tidlig? [:-].. KJøpte potta da hun va 6 månder jeg ! Så har hatt henne der av og til, men hun har alltid tisset etter hun har gått av den ! [&:]

Men i dag satte hun seg feil vei å tisset i den da... hahaha

ORIGINAL: Minismurf

Oi, så tidlig??

ORIGINAL: mammabenti

Åh er det tidlig? [:-].. KJøpte potta da hun va 6 månder jeg ! Så har hatt henne der av og til, men hun har alltid tisset etter hun har gått av den ! [&:]

Men i dag satte hun seg feil vei å tisset i den da... hahaha

ORIGINAL: Minismurf

Oi, så tidlig??

Er kanskje ikke noe fasit på når man begynner på potte. Men Jonas er ordentlig baby enda [8|] Tror ikke vi begynner med potte/dotrening før han skal slutte med bleia.
Men flink er hun jo da [:)] Selv feil vei [:D]

Hun er ikke så baby lengere, men tviler på at det blir bleiestopp veldig tidlig... men er greit å ha henne på potta av og til, så er hun ikke så skeptisk til den... Hehe, ja flink var hun idag, men skjønte lite da det plutselig kom musikk fra potta hun nej :p

Flinke jenta da. Blir nok ikke noe pottetrening før til sommeren 2011 tenker jeg her i huset.

åhh tenkte ikke det var så tidlig jeg, mamma satte oss på potta fra 6 månders alderen :O Så tenkte ikke at dette var så tidlig...

Så flink hun er da :)
Jeg også syns det virker tidlig, men tenker det er opp til hver enkelt det som alt annet hehe
Kommer sikkert ikke til å prøve så mye pottetrening før etter at ho har fylt året - neste sommer kanskje.. har egentlig ikke tenkt så langt. [8D]

Det er kanskje tidligere enn de fleste setter babyene på potte, men det trenger jo ikke være noe galt med det... Trenger jo ikke være pottetrening heller, jeg har snart tenkt å kjøpe en potte som Oda kan sitte litt på uten bleie å gjøre seg kjent med den. Er jo de som slutter med bleier veldig tidlig, kanskje nesten ikke begynner med det engang. Leste om en gutt som var tørr som 3 uker gammel - men det blit jo noe helt annet... 

ja vil ikke si at det er pottetrening, for er bare av o til vi har henne der uten bleie, sånn at hun får bli kjent med den å vant med den :)
ORIGINAL: Belkin

Det er kanskje tidligere enn de fleste setter babyene på potte, men det trenger jo ikke være noe galt med det... Trenger jo ikke være pottetrening heller, jeg har snart tenkt å kjøpe en potte som Oda kan sitte litt på uten bleie å gjøre seg kjent med den. Er jo de som slutter med bleier veldig tidlig, kanskje nesten ikke begynner med det engang. Leste om en gutt som var tørr som 3 uker gammel - men det blit jo noe helt annet... 

Så flink hun er da[:)] Har tenkt lenge på kjøpt potte til mini, men aldri fått surret meg til det. Nå er jeg i full jobb igjen og merker at det ikke står så høyt opp på prioriteringslista.

Leste litt om det og så det på god morgen norge (tror jeg det var) for en stund siden, og da var det ikke noe negativt, heller positivt å starte tidlig med pottetrening så lenge det bare var kos[:)]

ORIGINAL: novembermams

Så flink hun er da[:)] Har tenkt lenge på kjøpt potte til mini, men aldri fått surret meg til det. Nå er jeg i full jobb igjen og merker at det ikke står så høyt opp på prioriteringslista.

Leste litt om det og så det på god morgen norge (tror jeg det var) for en stund siden, og da var det ikke noe negativt, heller positivt å starte tidlig med pottetrening så lenge det bare var kos[:)]

Samme her... Har tenkt på det lenge. Har hatt så mange i bhg som har sluttet sent og foreldrene er hysteriske og tvinger på potte og do og unga blir så skeptiske. Men gjelder jo ikke alle da, som alt annet :)
De er jo så forskjellige.
Ta det som det kommer, men ikke sett tid å tenk nå skal ungen bli tørr, da tror jeg mange blir skuffa for det tar gjerne litt tid!!

det tror jeg også er viktig, ikke ha noe mål! Vi gjør det bare for å bli vant med potta å "kose" oss med den tiden der.
ORIGINAL: elli82

ORIGINAL: novembermams

Samme her... Har tenkt på det lenge. Har hatt så mange i bhg som har sluttet sent og foreldrene er hysteriske og tvinger på potte og do og unga blir så skeptiske. Men gjelder jo ikke alle da, som alt annet :)
De er jo så forskjellige.
Ta det som det kommer, men ikke sett tid å tenk nå skal ungen bli tørr, da tror jeg mange blir skuffa for det tar gjerne litt tid!!

Så flink [:)] Må jo være kjempe greit å venne dem på potta før de når trass alderen[:)]

Back
Topp