Endelig var det vår tur

lakerol

Elsker forumet
til å sove hele natten!!!!

Vetle skulle ikke ha mat før kl seks og Sigrid sto ikke opp før halv seks[:)]. Endre sov helt til halv sju....
Vet av erfaring at dette ikke kommer til å vare, men gud så uthvilt jeg er i dag[;)]

Jeg våkna i natt og tenkte, skal jeg være hysterisk mor å sjekke om han puster,.......... men jeg klarte å la være[:)]

Så deilig da! Det er deg vel unt [:)]

[:D][:D][:D]dere skal være glad det ikke er i dag det er julelunsj, da hadde ingen andre slipt til ordet så full av energi jeg er i dag[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Dragemamma

ORIGINAL: lakerol

[:D][:D][:D]dere skal være glad det ikke er i dag det er julelunsj, da hadde ingen andre slipt til ordet så full av energi jeg er i dag[:D][:D][:D]

Hehe....vi er vel flere som snakker en del[;)] hadde vel kanskje bare gått ut over volumet..hihi...

ja eller at alle måtte på sambakurs....

Vetle skulle ikke ha mat før kl seks og Sigrid sto ikke opp før halv seks[:)]. Endre sov helt til halv sju....
Vet av erfaring at dette ikke kommer til å vare, men gud så uthvilt jeg er i dag[;)]

sååå deilig da[:)]
nyyyt dagen som uthvilt mamma[;)][:D]

ååå, det hørtes deilig ut[:)]

ORIGINAL: Katya

åhh høres dejlig ut... kansje du har lyst på to syke barn i tillegg da?? [;)][8D] haha.. jeg dagdrømmer bare om søvn jeg..

bare kom med dem, her er det plass til alle[;)]

ORIGINAL: astrone

sååå deilig da[:)]
nyyyt dagen som uthvilt mamma[;)][:D]

Det rare er at han sover på dagen i dag og.... Det pleier han jo heller ikke å gjøre... Lurer på om jeg har fått byttet baby med noen. Er det noen her inne som savner en sovende baby?

ORIGINAL: Dragemamma

Hehe....vi er vel flere som snakker en del[;)] hadde vel kanskje bare gått ut over volumet..hihi...

den følte jeg smalt rett til meg :)  jeg er ei skravlepappegøye :P

Back
Topp