Har ventet og ventet i det som har følt som en hel evighet, men samtidig flyr tiden avgårde. I dag var det vår tur, vår tur å få hilse på vår lille skatt igjen å finne ut om vi vente lillebror eller lillesøster! Babyen hadde det helt fint, og var lik storebroren full av aktivitet og aldri i ro så dårlige bilder ble det. Mesteparten av tiden lå den og bokset i magen og prøvde å fange sine egne føtter, men noen vink fikk vi, og når vi skulle avslutte så viste den tommel opp så da er det vell bare å senke skuldrene å stole på at alt er tipp topp! Vi er i lykkerus. Selvfølgelig er vi det, lillebror kommer i til verden 7.mars
Fikk også beskjed om at morkaken min som dekker mormunn har trekt seg litt opp, men er framdeles over mormunn så vi får en ekstra sniktitt om noen uker! Så er det vekstkontroll i uke 32 pga tidligere morkakesvikt. Og dette får meg til å innse at vi er snart i mål, over halvparten av svangerskapet er over og framover nå så går det fort
Fikk også beskjed om at morkaken min som dekker mormunn har trekt seg litt opp, men er framdeles over mormunn så vi får en ekstra sniktitt om noen uker! Så er det vekstkontroll i uke 32 pga tidligere morkakesvikt. Og dette får meg til å innse at vi er snart i mål, over halvparten av svangerskapet er over og framover nå så går det fort