Endelig var det min tur til UL

Mammafryd

Flørter med forumet
Hele svangerskapet til nå har gått som det skal. Ømme bryster, vekt som økte, veldig trøtt. Jeg var hos legen i uke 9, vi prøvde å finne hjertelyd, vi trur vi fant det. Men vi ville være på den sikre siden, vi målte hcg. Dagen etter kom det glade melding, om alt tyder på at alt er bra. Vi drar på UL i uke 13, er alt bra med den lille? Tar litt sjokolade for jeg vil han skal sprelle, jeg trur det er en gutt. Så ser legen på meg og sier " jeg har dårlige nyheter, fostersekken er tom, kroppen din har produsert alt annet enn et foster" Han ringer sykehuset, jeg får 4 cytotec som skal støte ut alt og masse smertestillende. Jeg har vondt i hjerte, jeg har smerter. Det var ikke derfor jeg dro til UL.. for å å det så vondt...Jeg må melde meg ut at April 2014, jeg ønsker dere lykke til og masse gleder med det kommende vårbarnet.

Så forferdelig trist! Føler virkelig med deg, får vondt i magen selv når jeg tenker på hvordan du har det. Sender deg en stor klem

Uff, kan ikke engang forstille meg følelsen :( Det var trist! Masse lykke til videre med en eventuell prøving. Sender deg en god glem <3

Så utrolig trist! :( ufattelig at sånt kan skje! Føler virkelig med deg. Lykke til videre.

Sent from my iPhone using BV Forum

Å så leit :( er så lei meg for dere!! Man blir helt tom for ord nå når vi skal være så langt på vei, kan bare sende gode tanker og varme klemmer deres vei <3 :(

Nei og nei, så trist. Er ikke det man venter så langt ut i svangerskapet :( Håper det er fort gjort det du skal gjennom nå. Masse lykke til videre. Klem

å nei så utrolig trist :( klem

Åååååh :crybaby2 Så leit at det skulle bli sånn da!! Ønsker deg alt godt, og jeg sender
en stor klem til deg og håper du får en spire som klamrer seg fast snart igjen :)

Åååånei :( Herregud så triste nyheter :( lykke til med å takle det hele og krysser fingre for at alt går bra neste gang.

Huff :-( jeg vet hvordan du har det, ig det er ikke godt :-( men tiden leger alle sår, håper du snart er klar igjen ig at ny spire sitter kjapt :-) lykke til å ta godt vare på hverandre nå :-/ klem

ÅÅÅÅ nei :( aldri hørt om før.. Har du hatt blødninger eller lignende?
Nei, jeg hadde ingen blødninger. Jeg var svimmel,trøtt, ømme bryster, større bryster, oppblåst, treg mage, grinete på mannen. Jeg var mer hormonell en noen sinne. Jeg har opplevd sa 2 ganger, da hadde jeg vonde luftsmerter etterfulgt av jeg at begynte å blø. Det var uke 6 og 7, lettere å akseptere det da. Men trøsten er, det går bedre for hver dag som går. Tom fostersekk hadde aldri hørt om det, men legen tok all teori med meg. Ikke så mye følelser i disse legene, takk for sykepleiere som i drt minste legger en trøstene hånd på din skulder når hjerte blør!

Back
Topp