Endelig var det min tur til ul...

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
...og det ble laaaangt fra den opplevelsen jeg hadde forventet meg.

Egentlig hadde jeg fått time til ul 12 des, men denne ble flyttet til 19 des. Da jeg kom til sykehuset i går var de allerede 40 min forsinket, og det er helt greit det. Skjønner jo at uventet ting kan oppstå som igjen gjør at det blir kø. Da det endelig ble min tur så viste det seg at de hadde så dårlig tid, og lå så langt bak skjema at det ble mer som et poff og et pang så var jeg ferdig, og tilbake stod vi lettere forfjamset.
Siden hun som tok ul på meg ikke var så erfaren, måtte hun hente en jordmor som var mer erfaren slik at dette bli gjort fortere. Ikke ble vi fortalt særlig mye heller, og i perioder visste vi rett og slett ikke hva det var vi så på. Tilslutt fant rusket i magen ut at "nei, dette gidder ikke jeg og være med på" å snudde seg like så godt med rompe og ryggen til så de ikke fikk sjekket alt de skulle og vi må tilbake på ny ul 2 januar. Skjønner rusket godt jeg ;) hehe...
Og bare for å toppe turen til sykehuset raknet buksen min i rompa i det jeg satt meg i bilen... haha, kan ikke annet enn å flire :laughing025 Fikk termin 13 mai da, om ikke annet :)

Har også vært på tidlig ul, og det var en helt fantastisk opplevelse der de virkelig tok seg tid og forklarte alt. Håper at neste ul 2 januar blir bedre, og at rusket også blir mer samarbeidsvillig så vi endelig får vite om det er han eller hun vi venter...
Mulig jeg skal vurdere å ta på en ekstra godt polstret bukse den dagen ;)

Ønsker samtidig alle sammen GOD JUL :santa :santa :santa

Kjedelig å få en sånn opplevelse da. Man ser jo virkelig frem til å komme på oul og da er det ikke noe gøy att det blir slik. Selv om dem henger etter og har forsinkelser skal jo ikke det gå utover pasientene.

Men godt dere fikk ny time da :) Så får vi håpe denne blir som den burde være :)

God Jul til deg også :)

Kjipt. Håper dere får en bedre opplevelse over nyttår da :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ikke bra. Tror kanskje jeg hadde sagt ifra om det, for selv om det er mye å gjøre, så burde de være proff med hver og enkelt gravide som kommer.

Håper den i januar blir bedre, noen den HELT sansynligvis kommer til å bli:cool:

3 SA

JENTE 2009

lillebror kommer mai 13

Så bra at babyen deres passer på dere og snur seg til sånn at dere får en ny og bedre kontroll!
Tips: Pass på og informer jordmor dere får da at dere hadde en dårlig opplevelse sist og at alt føltes så rushet, da blir dere sikkert tatt bedre vare på, det skal ikke være sånn!
Glad dere har ny time :) Lykke til <3

Så kjedelig at de ikke tok seg tid, at de er etter skjema skal ikke gå utovr dere, du er jo en like viktig pasient som alle andres synes nå jeg da.
Men godt du får komme tilbake igjen straks da. :D

Ja, det ble ikke akkurat det vi hadde forventet oss, og særlig ikke for meg, men tviler på at neste ul blir like dårlig. Da kommer jeg nok til å si fra i klartekst :) Jeg har jeg fått første time også, så da er oddsene bra for det ikke blir like "ille" som i går :)

Endelig... da er ny ul overstått og denne gangen var det akkurat som det burde være, og alt var heldigvis i skjønneste orden. Var ikke spesielt vanskelig å se kjønnet heller, og det blir en perfekt liten gutt <3 akkurat som magefølelsen sa :)
Vi fikk ikke bilder hverken forrige gang eller i dag, da rusket nekter å la seg "fotografere", men men det overlever vi :)

ahh... ting ble plutselig mer virkelig når vi vet kjønnet, og for en deilig følelse :)

Endelig... da er ny ul overstått og denne gangen var det akkurat som det burde være, og alt var heldigvis i skjønneste orden. Var ikke spesielt vanskelig å se kjønnet heller, og det blir en perfekt liten gutt <3 akkurat som magefølelsen sa :)
Vi fikk ikke bilder hverken forrige gang eller i dag, da rusket nekter å la seg "fotografere", men men det overlever vi :)

ahh... ting ble plutselig mer virkelig når vi vet kjønnet, og for en deilig følelse :)
Så bra :) og gratulerer med en litn gutt. Vi fikk bare bilder av kjønnsorganet til gutten vår :p han ville ikke ligge i ro og låg laaangt nede i bekkenet. Men ingen krise for oss heller :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Å så deilig :-) Gratulerer med en liten prins i magen :-)

BVforum via Samsung

Så bra denne ul'n ble så mye bedre :) Og gratulerer med gutt i magen :)

Gratulerer med en gutt og når det først skulle bli slik var det jo bra han ikke var noe samarbeidsvillig ,så får du se han igjen og da forhåpentligvis har de bedre tid:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp