Endelig vært på TUL

Twinkle90

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Jeg var på TUL i dag! Åååh, for en herlig opplevelse å få se mini for første gang :love7

Det var en aktiv liten krabat på 16,9 mm med et hjerte som slo fint. Ble beregnet til 8+1 slik jeg trodde. Måtte bare dele gleden med dere!! :Heartpink

Hurra! GRATULERER :Heartred har og vært i dag og vi fikk se en liten klomp på 11mm med hjerte som slo, jeg er 7+2 i dag og det mente gyn stemte bra :love017:love017:love017

Hurra! GRATULERER :Heartred har og vært i dag og vi fikk se en liten klomp på 11mm med hjerte som slo, jeg er 7+2 i dag og det mente gyn stemte bra :love017:love017:love017

Så herlig! Gratulerer til deg også :love017 Det er fantastisk! Mannen ble glad når jeg kom hjem med bilde, så han fikk se bevis på at det ikke var et innbilt svangerskap som han har tullet med :laughing002

Det må være så godt å få det bekrefta :love7 Herlig!!

Jeg er 9+1 i dag og skal ikke på tul før 12+0, føles altfor lenge til :dance008

Åh for en herlig følelse :love7
Gleder meg til tul om tre uker, føles ut som en evighet til!

Så deilig å få se lille nurket! Gleder meg til min tur, men må vente helt til 13.11 :shy: er så lenge til

Ventetiden er den verste, jeg bestilte også time lenge før. Blir gøy med oppdateringer etter at ennå flere har vært :love7

Det er så godt å få den bekreftelsen! Gratulerer♥️

Back
Topp