Endelig vår tur

Hehe ja er veldig greir at en ikke blir lile sliten på samme måte! Sist hadde jeg rier i 43 timer før han var ute så var helt kaputt i etterkant :p

Ja, heldigvis tvang samboeren min meg til å ringe føden som sa vi bare skulle komme inn, og 1 time og 15 min etter vi var kommet så var babyen ute :p
Fytte filler'n! Da skjønner jeg du var temmelig kjørt etterpå, ja :eek:

Haha, godt han fikkd eg til å ringe da :joyful: Her var min i tvil om å ringe ambulanse da pressriene kom (han har ikke sertifikat, så er avhengig av å bli kjørt), men skjønte heldigvis etter et par rier at han skulle høre etter :knegg:
 
Nå ser jeg for meg mannfolkene til frøknene/fruene som er mest lei ehr inne får seg en omgang i senga i kveld, haha :laughing002

Gratulerer så utrolig mye med gutten! <3 Han sørget i hvertfall for å ikke bli prematur da :D Var fødselen er fin opplevelse selvom det gikk raskt? :D Min nummer to var også over på fire timer, og jeg kunne ikke annet enn å le da det var over :knegg:


Tenker nesten motsatt jeg. Må nesten kutte ned omgangene, så lille ikke kommer heeelt enda :laughing002 (har så mye som skal ordnes enda)

Men gratulerer! Alltid stas med ny verdensborger :Heartred
 
Fytte filler'n! Da skjønner jeg du var temmelig kjørt etterpå, ja :eek:

Haha, godt han fikkd eg til å ringe da :joyful: Her var min i tvil om å ringe ambulanse da pressriene kom (han har ikke sertifikat, så er avhengig av å bli kjørt), men skjønte heldigvis etter et par rier at han skulle høre etter :knegg:

Hehe jøss, her hadde jeg aldri fått venta så lenge! En som absolutt ikke ville vært jordfar :p
 
Back
Topp