Endelig vår tur!

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Idag kom "lille"prinsessa med sine 4090 g og 50 cm på 5 dag overtid (termin 31.august).
Våknet 04.00 av rier som kom hvert 2min, og 06.40 var ho ute! Raskt og intens, men fin fødsel :) et par pyntesting måtte til.
Måtte skrape ut rester av morkaken, men slapp heldigvis narkose (det var lite behagelig, men godt at dei er oppmerksom).
No ligger vi bare å koser oss, å mor og far ligger bare å beundrer skatten :)

Gratulerer!!! <3

Gratulerer så masse! ♡ Er du førstegangs? :) Skjønte du at det kom til å gå så fort når du først var i gang?

Gratulerer så mye :) <3

Gratulerer❤

Gratulerer så masse! ♡ Er du førstegangs? :) Skjønte du at det kom til å gå så fort når du først var i gang?

Takk!:)

Er andregangs :) ja, skjønte det med en gang at vi måtte komme oss til sykehuset (men likevel kom vi ikke oss ut av huset før det hadde gått 1 t), for ditta ville gå fort (men trodde ikke SÅ fort liksom), når jeg begynte å kjenne pressetrangen i bilen, blei det litt panikk. Men heldigvis kom vi oss på sjukehuset, knapp 1 t etter sjukehusankomst kom ho :)

Med førstemann brukte jeg 7 t i aktiv fødsel. Så ditta var noe helt anna ja!:)

Gratulere med gullet❤

Takk!:)

Er andregangs :) ja, skjønte det med en gang at vi måtte komme oss til sykehuset (men likevel kom vi ikke oss ut av huset før det hadde gått 1 t), for ditta ville gå fort (men trodde ikke SÅ fort liksom), når jeg begynte å kjenne pressetrangen i bilen, blei det litt panikk. Men heldigvis kom vi oss på sjukehuset, knapp 1 t etter sjukehusankomst kom ho :)

Med førstemann brukte jeg 7 t i aktiv fødsel. Så ditta var noe helt anna ja!:)
Shit, hehe! Hvis det skjer med oss så ser jeg for meg at vi fomler og styrer noe voldsomt før vi kommer oss avgårde. :D Hvordan gjorde dere det med barnevakt? Trenger tips for er så "redd" det skal starte om natta. ;p

Altså... du trenger ikke svare asap! Hehehe... måtte bare spørre. :D

Shit, hehe! Hvis det skjer med oss så ser jeg for meg at vi fomler og styrer noe voldsomt før vi kommer oss avgårde. :D Hvordan gjorde dere det med barnevakt? Trenger tips for er så "redd" det skal starte om natta. ;p

Altså... du trenger ikke svare asap! Hehehe... måtte bare spørre. :D

Det går fint :) bare å spørre, svarer når jeg kan :) Min mor bor 20 min unna, så hadde avtalt at ho skulle passe storebror/levere han i b.hagen :) så ho ringte vi etter vi hadde avtalt med føden at jeg skulle komme inn :)
Heldigvis har vi den muligheten at min mor kan stille opp :) hvis ikke vet jeg ikke hva vi skulle ha gjort :p

Det går fint :) bare å spørre, svarer når jeg kan :) Min mor bor 20 min unna, så hadde avtalt at ho skulle passe storebror/levere han i b.hagen :) så ho ringte vi etter vi hadde avtalt med føden at jeg skulle komme inn :)
Heldigvis har vi den muligheten at min mor kan stille opp :) hvis ikke vet jeg ikke hva vi skulle ha gjort :p
Så bra. Mine svigerforeldre bor bare 20 min unna og det er de som skal ha storesøster/følge til barnehage. Men skjønner jeg må presisere at de må sove med mobilen på nattbordet da. :D

Kos dere masse med det nye tilskuddet i familien! ♡

Gratulerer så mye :)

Back
Topp