Endelig vår tur til UL =)

sdln

Betatt av forumet
Jippi, endelig var det vår tur til UL . I magen gjemte det seg en livlig liten baby, den var veldig aktiv under seansen. Så utrolig morsomt å se. Vi har en gutt fra før som ikke ville røre seg på hans UL. Så dette blir spennende, utrolig hvor forskjell det kan være på barn . Morkaken lå på bakre vegg, som jeg trodde ettersom jeg kjente liv på utsiden i uke 15. Men dette er også en mye mer aktiv baby en broren var i magen :-). vi ble flyttet 2 dager tilbake på terminen fra 25 mai til 27 mai :-), men den kommer når den kommer :-). Vi valgte å ikke vite kjønn, det gjorde vi forige gang også :-) . gleder meg sånn til i mai, storebror syns bildene var veldig spennende

Så spennende å ikke vite hva som kommer

Så morsomt med to helt forskjellige småttiser på ultralyd da :D Gratulerer med gjennomført :) Blir spennende å se hva som kommer ut i mai nå da :D

Gratulerer med vel overstått UL, spennende å ikke vite! :-)

Jeg opplevde det ganske likt med mine to ultralyder. Storebror var mye roligere enn denne babyen. Vi ville gjerne vite kjønnet, men babyen var ikke villig til å vise det. Storebror synes det var veldig stas å se på ultralydbildene.

Gratulerer med frisk og livig bebis!! Ekstra spennende å se hva som kommer ut i mai da :)

Takk, det er nå godt å vite at den har bra og er frisk etter va dem kunne se =) Nå gleder vi oss masse masse, er spennende å ikke vite. Men vi vet ikke om annet for sist ville vi heller ikke vite . Lykke til videre i denne spennende tiden, og gratulere med overstått UL til dere også .

Back
Topp