Endelig ultralyd! Oppdatert!

kattemamma

Lei av å elske
Hurra!

Nå er det bare 1 time og 10 minutter igjen :-) Sitter på kontoret og tripper og bare venter på at klokka skal gå så jeg kan dra ned til Ullevål :-) Men kjente plutselig i dag at jeg gruer meg littebitt også! Håper alt er bra med veslegull i magen :-)

------------------------------------

Og der var det en søt liten gutt! Akkurat som jeg trodde :-) Og alt var fint med ham, hurra! Og termin ble flyttet fra 23 august til 20 august, så ca lik som menstermin, det var også bra :-) Sååååå deilig med bare gode nyheter på ultralyd :-)

Lykke til!:)) Her må jeg vente helt til kl 13.30 i dag, det blir vel bare å gå å vente her også;)

Lykke til 

Masse lykke til. Ser på klokka at du antagelig er inne til timen din akkurat nå. Spennende!

Gru/gleder meg jeg også. Først vil jeg se hjerte som banker, så vil jeg høre at alt ser bra ut og sååå kan jeg bare få glede meg, men ja..ikke alle som bare får gode nyheter på ultralyd så akkurat nå er jeg bare der hvor jeg vil ha det overstått. Ennå noen dager igjen her da.

Gratulerer med gutten! Kanskje vi møtes på føden ;)

Hybelkaninen skrev:
Gratulerer med gutten! Kanskje vi møtes på føden ;)

Skal du på vanlig føde Ullevål eller ABC? Jeg skal på ABC, eller, er litt bekymra for prematurt siden første kom uke 35+0, så nå har gutten min fått klar beskjed at han har å komme en gang mellom 27 juli og 30 august :-)

Grattis med en perfekt gutt i magen!! :D 

Graulerer med en flott gutt i magen

Gratulerer så mye

Gratulerer så masse...

Back
Topp