Endelig Ultralyd!! =D

MaryLou

Juni12s energiske <3
VIP
Idag var det endelig vår tur. Den siste uka har gått såååååå sakte!!
Alt sto bra til med den lille og det viser seg at inne i magen skjuler deg seg en aldri så liten rampeGUTT!!

Så da blir jeg visst en guttemamma! =D
Veldig rar følelse! Er bare jenter i familien, så kjenner at jeg føler meg veldig uerfaren når det kommer til gutter.

Veldig spennende og bittelitt skummelt!

Vet ikke helt når terminen blir, vi må tilbake neste uke for å få tatt mål av hode. han var som sagt rampete idag, så han lå med hodet helt ned mot bekkenet!
Sååååå lei meg for at jeg må tilbake å se nurket mitt en gang til asså...! =P

Men jordmor antok at jeg nok ville bli satt tilbake noen dager! =)

GlædeMæMasse skrev:
Gratulerer kjæmpemasse! =D Da blir vi guttemamma begge to da!

Tusen takk!!! =D
Jaa.. vi blir visst det!!
Herlig!! 

Gratulerer som guttemamma! Det er helt herlig skal jeg si deg ;) Og veldig kjekt med gutt som første barn, er ikke like mye å tenke på ved vask og stell som med jenter... ;)

Gratulerer med lillegutten i magen! Det er hærlig å være guttemamma! :)

Så spennende med gutt, gratulerer :-) Jeg har det motsatt, har bare gutter i familien og null peiling på jenter, så dette blir stas for alle sammen :-). Vi får det nok til ;-)

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen! :)

Gratulerer med en liten prins!!

Gratulerer så mye! Stas med gutt ja! :D

Gratulerer, og velkommen til gutteklubben! :D Vi har også bare jenter i familien, så dette blir helt nytt for meg :) gleder meg til å bli guttemamma! :D

Malin - Juni 2012 skrev:
Gratulerer, og velkommen til gutteklubben! :D Vi har også bare jenter i familien, så dette blir helt nytt for meg :) gleder meg til å bli guttemamma! :D

Hehe!! Vi får hjelpe hverandre på veien!! =D
Det virker nå som det blir mange guttemammer her inne, så er nok mange tips å hente!!

Gratulerer

Back
Topp