Endelig UL i morgen =) **OPPDATERING**

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Nå er det endelig min tur til og ha UL.. Jeg er 12 uker i morgen..
Men vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg.
Jeg er så utrolig redd det kan være noe galt, eller i værstefall ikke være noe der, men jeg har ikke hatt blødninger eller kraftige smerter, så trenger vel ikke beskymre meg? Magen har vokst utrolig de siste 2 ukene, flere jeg møter på har kommentert det, at den har blitt større liksom.. Hva er det de gjør på en sånn UL? Tar de innvendig også eller? Det stør veldig lite om UL på nettsiden dems, skal på Majorstua klinikken, noen andre som har vært der? Gode eller dårlige opplevelser da? Tar det lang tid eller kort tid? Har 1000 spørsmål, men noe kan vente =)
Kusinen min skal ha barn i mars, og hun anbefalte meg å gå dit..
Men gleder meg masse til og se lille "Knøtte". Kommer nok til å begynne å hyl grine, men det er veldig typisk meg å være følsom, var veldig følsom før graviditeten, men nå er det forsterka med 10.000..

Blir nok bilde og en oppdatering i morgen, skal dit kl 15.00 =)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da har jeg og sambo vært på UL =D Det ble innvendig UL for å se bedre, han målte lengden og hode-diameter, dette var normalt til og være 12 uker. Pulsen lå på 164, normalt sa han og alt så fint ut.. Jeg ble satt 2 dager tilbake, men beholder min termin på terminlista..
Her er vårt lille barn <3

Så tidlig så er det nok innvendig vil jeg tro! Er hvertfall det jeg har vært på tidligere! En UL tar jo som regel ikke lang tid men legen min var flink å sjekket nakkefolden og sånn mens vi var på sykehuset :) De måler babyen, viser deg hjertet som blinker og vips er man ferdig! ;)
Majorstuaklinikken har jeg gode erfaringer med men var der på 3D i ca uke 30, så vet ikke hvordan de er med tidlig ul, men det er vel som med de fleste andre :) De er jo sakkyndige og kan jobben sin c",) En tidlig UL er jo på en måte bare for å utelukke noe galt og se hjertet slå, så er jo ikke noe avansert jobb for dem :)
Lykke til!

Skal også på UL i morgen.. er super spent. 
Da jeg skal dit grunnet blødninger osv.. (uten smerter vel og merke) 

skjønner du gleder deg, vet ikke selv hva jeg går til.. 
Lykke til i morgen :) 

Lykkeliten12: Tusen takk for et hyggelig svar =) Får håpe alt ser bra ut =)

!!!Venterispenning!!!: Masse lykke til du også.. Krysser mine fingre for at alt er ok med din lille =)

Hei:) Jeg var på tidlig UL i forrige uke..Jeg var da bare 8 uker..Men jordmor ville prøve og ta utvendig først for å se..Hun så både lille bønna, plommesekken og hjertet som slo..Men, for min og samboers utrente øye var det ikke like lett og se...Så hun tok innvendig i tillegg så vi også kunne se tydelig:) Så, skulle jo tro det var mulig og ta utvendig UL på deg i uke 12 da?  Lykke til! Det er veldig deilig og se at alt seg normalt ut:) Gleder meg til jeg har rundet 12 uker så jeg kan slappe av enda mer:)

Masse lykke til:)

Det kommer nok til å gå kjempefint. Hos meg tar det ca 20 min fra jeg kommer inn til jeg går ut. Har tatt ul selv i uke 12 og da var det innvendig. Men er sikkert forskjellig. Lykke til.

Da er min oppdatert øverst på siden =)

Så fint bilde! Får nesten si gratulerer da ;)
Så godt å få en bekreftelse på at det er noe der, og det lille som er der har det veldig bra! :)

Kose deg masse med bildet, og den gode følelsen du helt sikkert har nå <3

ååh, for et nydelig bilde! :D

Så fin liten baby :) Godt å se at alt var bra tenker jeg! Hvordan fikk du bildet så lite at babyverden aksepterte det? Jeg fikk ikke lagt inn bilde :/

Kaktus_86 skrev:
Så fin liten baby :) Godt å se at alt var bra tenker jeg! Hvordan fikk du bildet så lite at babyverden aksepterte det? Jeg fikk ikke lagt inn bilde :/

Jeg åpner det på paint og endrer størrelsen. hehe

Back
Topp