*Bertemor*
Forelsket i forumet
Ja, da har jeg nådd en ny milepæle. I dag er jeg 32 uker på vei. Selv synes jeg det virker helt uvirkelig at jeg har kommer så kangt! Jeg husker når jeg satt her på Bv helt i begynnelsen av svangerskapet og så de som var 32 uker på vei. Og tenkte:" Uff, det er enda lenge til jeg er der gitt" Men nå er jeg her, og det har faktisk gått ganske fort. Føler nå at disse siste ukene går kjempe sakte. Og det hjelper ikke stort at jeg nå har ferie i to uker hvor jeg ikke skal gjøre noe spesielt. Bare være hjemme og kose meg alene mens samboern er på jobb. I dag hadde jeg lovet han at jeg skulle gjøre masse husarbejde. Men nei da, jeg sov til kl 14.00. og da var det bare en time til han var ferdig på jobb.. Så jeg får heller stå opp tideligere i morgen og overraske han.Men jeg trodde faktisk ikke jeg skulle sove så lenge. For den siste mnd ca så våkner jeg gjerne rundt 5 om morgen for å tisse, også får jeg ikke sove ordentlig igjen etter det. OG da mister jeg jo mye søvn som jeg er vant til å få. Andre som har det sånn??? Jeg har hørt at kroppen innstiller seg på at den ikke skal sove hele natta lenger nå når den lille kommer.. Men håper da ikke at jeg må opp kl 5 hver dag. For det er jo litt i tidligst laget synes jeg...(ja, jeg er et b menneske) Ellers synes jeg at svangerskapet har gått fint hittil, utenom mye kvalme den første tiden og noen enorme kynnere nå på slutten. Merker jo ganske godt på kroppen at jeg bærer på en ekstra.Får ikke alltid gjort det jeg har planlagt fordi jeg ikke har noe overskudd når jeg kommer hjem fra jobb. men da er kjærsten min der og gjør det for meg. Jeg må skrte av han, for han har bare vært verdens beste i disse mnd. ALtså det har han alltid vært.Men han har vært så utrolig tålmodig mot meg. har gjort så og si alt for meg, og latt alt gå på mine primisser stor sett.Ikke helt bra i lengden kanskje, blir jo litt bortskjemt.
Nå går vi bare å venter på at den lille der inne skal komme ut til oss. Vi vet desverre ikke hva kjønnet er enda da de ikke kunne se det på Ul. Men de rundt oss tror det er ei lita jente. vi har tenkt litt på navn, og blir det ei jente skal hun hete Mie Angelika. Gutte navnet har vi ikke klart og finne enda for vi synes det er vanskellig. men det kommer nok etterhvert.
Blei litt langt detta. men er greit å få ut tankene og det som skjer.
Håper ellers alle sammen nyter den siste tiden som gravid. Og husk å gjør så mye som mulig nå sammen med kjærsten og venner osv. For husk:det blir ikke mye tid til det om et par mnd.
Klemmer[:D]
Nå går vi bare å venter på at den lille der inne skal komme ut til oss. Vi vet desverre ikke hva kjønnet er enda da de ikke kunne se det på Ul. Men de rundt oss tror det er ei lita jente. vi har tenkt litt på navn, og blir det ei jente skal hun hete Mie Angelika. Gutte navnet har vi ikke klart og finne enda for vi synes det er vanskellig. men det kommer nok etterhvert.
Blei litt langt detta. men er greit å få ut tankene og det som skjer.
Håper ellers alle sammen nyter den siste tiden som gravid. Og husk å gjør så mye som mulig nå sammen med kjærsten og venner osv. For husk:det blir ikke mye tid til det om et par mnd.
Klemmer[:D]