ENDELIG uke 12

babyliten

Forelsket i forumet
Nå er jeg endelig i uke 12, og den kommende storesøsteren fikk nyheten i dag. Hun ble så glad at hun begynte å gråte faktisk :happy: Er jo aldri noen sikkerhet uansett hvilken uke man er i, men for meg er det er stor milepæl etter alle abortene. 8. Mars skal jeg på ny ultralyd igjen, og da rekner jeg med at det faktisk ser ut som en baby istedet for en liten reke :D Hvor langt på vei er du?

Jeg er også 12 uker i dag! :) skal i bursdagsselskap til broren min snart og fortelle at han skal bli onkel. Samt fortelle far, stemor og besteforeldrene mine i samme slengen :) blir vel jubel tenker jeg!

Ifølge tul er jeg 11+1. Var på ul 10+4 kunne se en lite menneske. Så både hode, kropp, lår, legger og armer. Helt fantastisk hvor fort disse små utvikler seg så tidelig :Heartred

Ifølge tul er jeg 11+1. Var på ul 10+4 kunne se en lite menneske. Så både hode, kropp, lår, legger og armer. Helt fantastisk hvor fort disse små utvikler seg så tidelig :Heartred
Å så gøy :D sist jeg var på ul var det bare en reke så det skal bli gøy å se. Og nå framover skal jo disse rekene vokse i rekordfart også :D

Så koselig :happy: Da e vi like langt du og jeg.
Teller dager til jeg skal på tul igjen jeg også, har hatt ul hver uke frem til uke 9. Skal bli spennende å se forandring :)

Jeg har vært på to ul hittil, og skal som sagt igjen på torsdag. Veldig moro å se utviklingen. Gleder meg veldig til denne, for nå begynner det virkelig å ligne på en baby :) Hvis alt er bra nå på torsdag, tror jeg vi skal begynne å fortelle om graviditeten til venner og bekjente. Hittil har vi kun fortalt besteforeldre og to av mine nærmeste venninner. Jeg har vært så fryktelig redd for at noe skal gå galt, men nå kjenner jeg at jeg begynner å roe meg litt ned.

Så hærlig:D de kommende storesøstrene her snakker om bebien hver dag og er så spente! Er 13+1 i dag:)

Back
Topp