Endelig turte jeg...

Bunintheoven :)

Betatt av forumet
Å fortelle om graviditeten til sjefen! Det gikk vel ca akkurat som jeg trodde... Hun gratulerte selvfølgelig og gav meg en klem... Så begynte vi å snakkekom hvor ubeleilig dette var fot jobben akkurat nå... Og det var jO jeg klar over. Hun var litt sjokkert over at heg allerede var 12 uker på vei, men synes jo også det var fint at jeg hadde holdt meg frisk og på jobb... Får håpe det fortsetter!

Sinnsykt deilig å få fortalt det... Og gleder meg nå til å fortelle det til mine foreldre i morgen!

Godt det gikk greit i det minste :) ikke lett det der å skulle fortelle sjefen. Ofte går det bedre enn man tror :-)lykke til med å fortelle foreldrene dine i morgen, godt når man har fått fortalt det :)

Sjefen vil som regel alltid reagere med en gratulerer før man får høre at det er ubeleilig, noen mer spøkefullt enn andre. Det slår nesten aldri feil :P

Reaksjonen til foreldre og svigerforeldre er så gøy! Det var da det blei virkelig for meg :)

Godt å få det overstått :)

Utrolig deilig ja. Men er litt lei me i dag... Svigerfat er plutselig blitt kritisk syk og sannsynligvis våkner han ikke igjen. Leit å ikke få fortalt ham om den lille spiren... Han hadde gledet seg over det.

Utrolig deilig ja. Men er litt lei me i dag... Svigerfat er plutselig blitt kritisk syk og sannsynligvis våkner han ikke igjen. Leit å ikke få fortalt ham om den lille spiren... Han hadde gledet seg over det.

Uff sender deg en stor klem over nettet her!
Jeg mistet min pappa da sønnen min var 7mnd, synes det er kjempetrist at han ikke fikk møte de andre barnebarna sine :( og at de ikke fikk bli kjent med han. Men han følger vel med der ovenfra uansett han :)

Deilig å ha fortelt det ja... passer aldri for sjefene, men men... min sa at det var lkegreit å få to på rappen, så var jeg ferdig med det :P

Back
Topp