Endelig trent igjen :)

Mess

Blir kjent med forumet
Etter en usedvanlig lang trenings pause har jeg endelig fått energien tilbake for å trene!! Jeg føler meg så mye bedre og så mye mere motivert for å spise sunt også etter jeg har trent :) Håper jeg kan fortsette med det til siste slutt!! Fikk inntrykk av at man kan trene det meste, men bør være litt forsiktig med magemusklene (fordi de skal dele seg) og leddene (de er mer tøyelige nå enn vanlig). Noen som har flere ting man bør være forsiktig med? Jeg tenker å trene mye spinning og en del sal timer som bodypump etc. Skal også delta på gravidyoga etter 5mnd. tenkte jeg...

Er det flere som trener? Noen som har prøvd gravidyoga før? 

Jeg trener, spinning og egentrening. =)
Jeg tror nok kroppen sier i fra hvis en gjør for mye. Husker det fra sist svangerskap. Fikk mye kynnere og ble litt små kvalm viss jeg gjorde for mye ..

Men trening er bra for både oss og barna =) Men alt med måte =) trenger ikke løfte 200kg i benkpress ;D hihi

Jeg har akoratt begynt igjen jeg også..Har lagt strekk ut på sofaen i 2 måneder :P hærlig å begynne igjen =) 

så herlig :) trente for første gang på lenge i går, å det var herlig.. Var så klart litt bekymret for at eg gjorde noe eg ikke burde, men så tenkte eg at kroppen sir ifra når det blir for mye.. eg var på sirkel trening....

Jeg skal på handball trening i morgen tenkte jeg... Får nå er jeg så pass på veg at jeg kan fortelle det til laget mitt... Så kan dem ta litt hensyn til meg :) GLEDER MEG.... :) Føler og energien er mye bedre nå :) Har prøvd å gått tur noen dager og, men syns det er litt kjedeli :) 

Back
Topp