Endelig tok han flaske!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Hehe... Vi har prøvd å gi Noah flaske flere ganger. Prøvd med calma Medela, mam, avent og mam trainee... Han skriker og skriker helt hysterisk og nesten ikke får puste. Eneste som får han til å roe seg da er trøst på puppen. Vi har prøvd når han har vært sulten og bare litt sulten og ikke sulten, men det har vært like gale hver gang. MEN i går la pappaen han på stellebordet, kledde av han og byttet bleie. Det elsker Noah. Såååå tok han flasken og drakk og drakk 2 dl mens han koset på pappaen med nakne føtter i ansiktet hans <3 åååå jeg ble så glad og pappaen ble helt salig og kjempe stolt!
Så det er et tips hvis ikke du får babyen til å drikke fra flaske :D vi gleder oss til å prøve igjen!
Må øve til slutten av april, da mormor er barnevakt og vi skal på lanseringsfest til bestevenninnen min sin bok :)

Så digg. :)

vi har gitt flaske et par ganger, og det har gått greit, men de gangene hun er trøtt nekter hun. Hadde dåp i går og hadde pumpet meg opp et lager for å slippe av og på med bunad men nei hun nektet å ta flaske. Hysterisk! Så jeg måtte av og på med bunad.
Skal også på et arrangement om 2 uker, og da må hun ta flaske, så her blir det hardtrening på flaska :p

Back
Topp