Endelig tilbake

Mammatilgull

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Det føles så godt at jeg bare måtte lage en egen tråd - jeg er offisielt prøver igjen :D førstemann kom juni 17 og jeg eeeeelsket å være på forumet i graviditeten. Av en eller annen grunn kommer jeg meg ikke inn på den brukeren :banghead: Men 15.september røk i alle fall spiralen, så nå kan moroa begynne   :woot::nailbiting:Gleder meg til å komme ordentlig tilbake på forumet, og satser på en reise videre til "graviditet-forumet" om ikke alt for lang tid :angelic:Noen andre "nyankomne"?
 
Den følelsen av å endelig være prøver igjen :dance011
Det er en innmari spennende tid! Er ‘nyankommet’ selv, fikk endelig eggløsning i går etter fødsel. Så nå er det skikkelig i gang.. det gledes!
 
Den følelsen av å endelig være prøver igjen :dance011
Det er en innmari spennende tid! Er ‘nyankommet’ selv, fikk endelig eggløsning i går etter fødsel. Så nå er det skikkelig i gang.. det gledes!

Jeg har helt glemt hvordan en kjenner igjen eggløsning, hvordan mensen føles osv :hilarious: Det blir spennende å se hvor lang tid det tar å komme "i rute" med syklus. Har fått inntrykk av at det varierer veldig fra person til person :confused005
 
Back
Topp