Endelig tilbake..

mini3286

Forelsket i forumet
Hei og hå alle sammen.

Først vil jeg gratulere alle her. Endelig er vi mødre alle sammen [:D][:D]

Jeg fødte ei nydelig lita jente 6 mai. Lita var vel kanskje feil.. hehe hu var 4510 gr og 52 cm.. men skikkelig god [:D][:D]

Fødselen ble et mareritt etter min mening, jeg har jo hatt problemer med beinet mitt under svangerskapet.. de har trodd at det var ungen som lå på en nerve.. De første veene begynte 5 mai 14.30, rundt kl. 17.00 var det 5 min mellom hver rie, men jeg valgte å være hjemme til kl. 20.00 (har veldig kort vei til sykehuset). Da riene var på det værste var det selvsagt vondt, men smertene i beinet mitt overdøvde smerten av riene noe som var helt forferdelig.. legene trodde kanskje jeg hadde prolaps og ville ikke gi meg noe særlig smertestillende.. fikk litt lystgass, men de var redd for at jeg skulle ødelegge meg mer så de lot det vær og jeg fikk ikke epuderal da det kunne føre til vari skader... så jeg fødet så og si uten noen ting.. Å få ut ungen tok bare en halv time så hu var ute 6 mai kl. 01.36. Jeg ble liggende en time på fødestua og vente på en morkake som aldri løsnet så jeg måtte i narkose og "grave" den ut.. Så jeg fikk ikke sett barnet mitt noe særlig det første døgnet, noe som har veldig tøft.. Men samboeren min var kjempe flink under fødselen og jeg kunne ikke klart det uten han.

Nå er vi hjemme og alt er vel, jeg har litt lav blodprosent, men har det strålende ellers. Nå skal vi bare nyte tiden fremover og kose oss med jenta vår.

Takk for de som gidder å lese dette (skriver jo litt for min egen del også...)

Gratulerer mini3286  [:D][:D]
nå får jeg vel bare sjekke avisa hver dag på bilde av dere [:D]

Back
Topp