endelig tilbake igjen

Sprettrompa!

Elsker forumet
beklager at eg ikkje har vert innpå her før nå :) vår prinsesse Nina Alexandra kom til verden 24.04-08. fødselen blei starta 2 uker før tiden :) eg brukte 7 timer og 3 kvarter før ho var ute, eg er veldig posetivt øveraska over kor flott da var å fø, etter min erfaring syns eg ikkje da var fælt i da heila tatt =)

Nina Alexandra var 3430 g og 51 cm :) men dessverre som eg har fortalt tidligere så er ho sjuk :( vi har vert på mr og ul med lille hjerte vårt etter ho blei født, og de har funne svults 2 plasser i hjernen og i heile ryggmargen :( legane har aldri sett detta før, og kan desverre ikkje gjør noe, for da e for risikabelt si de aldri har sett da før og de ikkje veit ka de skal gjør :(:( de har sendt ut bilder i heila verden og til profesjonelle legar i italia..

men ellers utenom da så ser ho heilt strålande frisk ut, ikkje tegn til at ho e forstyrra av noe svults =) ho har ikkje vondt og oppfører seg som et heilt normalt spebarn :)

så vi tar kvar dag så den komme og er ufattelig fornøyd med kvar dag me får sammen med ho =) og da håpe me vil forsetta heila livet :)

for og se bilder av Lille Nina Alexandra så kan du gå inn på hennas egen heimasia så hennas mormor har laga til ho =) du finne linken til sia hennes inne på
                                                         www.babsyen.org

ORIGINAL: Jomfru26

Nå fikk du tårene til å trille hos meg [:(] Stakkars liten prinsesse.

Gratulerer så masse med jenta di, så utrolig skjønn!!!  Håper for all del at de klarer å bli kvitt svulstene, *krysser alt jeg har*

Signerer denne jeg

Klem

Syns eg såg dåke med skulen i dag.. [;)]
Men gratulera! Og godt at alt går så bra! [:)]

utrolig nydelig jente dere har fått[:)][:)]
håper virkelig hun blir frisk!!!!!
urettferdig att dere må gå med denne usikkerheten[&:]
*klemm*

ORIGINAL: astrone

utrolig nydelig jente dere har fått[:)][:)]
håper virkelig hun blir frisk!!!!!
urettferdig att dere må gå med denne usikkerheten[&:]
*klemm*

Gratulerer så masse med jenta di, så utrolig skjønn!!!  Håper for all del at de klarer å bli kvitt svulstene, *krysser alt jeg har*

SIgnerer denne...
klemmer herfra..

Uff.. så trist å høre.. Håper de finner noe som kan hjelpe henne.
Fint navn dere har valgt forresten.[:)]

ORIGINAL: Almyrida81

Syns eg såg dåke med skulen i dag.. [;)]
Men gratulera! Og godt at alt går så bra! [:)]

Hei... nett so eg sku sagt da sjølv...[;)]
Så godt at da går så bra !!!

Uff jeg får helt vondt av deg,du er utrolig sterk noe man jo er nødt å være i en sånn situasjon....[:o]
Så utrolig perfekt og vakker jenta di er[:)]
Vet ikke helt hva jeg skal si som kan trøste ,men jeg håper av hele mitt hjerte at jenta di vokser seg større og sterkere for hver dag som går og at alt går bra med henne!!
Gråter her jeg sitter nå,vet så godt hvordan det er å ha et sykt nyfødt barn som du ikke vet hvordan det vil gå med,krysser fingrene for at det finnes noen leger der ute som kan gi svar til dere....

Klem!

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Så nydelig hun er.

Jeg krysser fingrene for at det kommer svar fra utlandet som kan hjelpe dere.
Signerer denne jeg [:)] Og hang meg også opp i 24.05.08 selv om det har liten betydning da [8D] 

ORIGINAL: shiby

Signerer denne jeg

Klem

Back
Topp