Endelig tilbake! :D

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Etter tullet med appen forrige veke har eg endeleg klart å logge meg inn :D Og endelig kom OUL brevet mitt i går! Time 19 september ❤❤ Da er eg akkurat 18 veker ❤
Mamma har strikka Marius gensar og strikkar på Mor Signe tepper og eg har kjøpt litt kle :) Er så morro ;) ImageUploadedByBV Forum1377066488.593424.jpgImageUploadedByBV Forum1377066497.319162.jpgImageUploadedByBV Forum1377066520.725546.jpg

Åja, skal til jm den 30 august :)

Så fiiiin mariusgenser!!

Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

• Liker
Reactions: EJ
Så fiiiin mariusgenser!!

Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Manglar to knappar og den er ferdig :D Gledar meg til å kunne bruke den ❤

Så mye fint :D har ikke turt å begynne å kjøpe noe enda jeg, da blir det plutselig så mye mer virkelig :P

• Liker
Så mye fint :D har ikke turt å begynne å kjøpe noe enda jeg, da blir det plutselig så mye mer virkelig :P

Egentleg her og, men når mamma var nesten ferdig med gensaren så måtte eg :P Dei e so små! Tenk at ei menneske skal passa dei klea! Og ikkje minst at det menneske har vore inni magen din i ca 9 mnd først! Heilt utruleg å tenka på :)

Egentleg her og, men når mamma var nesten ferdig med gensaren så måtte eg :p Dei e so små! Tenk at ei menneske skal passa dei klea! Og ikkje minst at det menneske har vore inni magen din i ca 9 mnd først! Heilt utruleg å tenka på :)
Hehe:p ja da er det ikke noe å vente med! Har gått og smugkikket litt, men ikke kjøpt. Prøver og vente til etter oul, så om tre uker har jeg kanskje et par plagg :p

• Liker
;) Så fin genser :) Så bra du kommer deg inn igjen :D

• Liker
Skikkelig fin genser =)

• Liker
Back
Topp