endelig tatt steget...:)

Maiungen15

Forelsket i forumet
Tidligere snakket jeg om å spørre sambo om vi skulle forlove oss, gjennom julekalender, i luke nr. 24:) Og nå har jeg faktisk tatt steget å kjøpt ringer med gravering, 24.12.2009, så nå er det ingen vei tilbake;) hihi... Nervepirrende dette!!

oi- så kult og spennede[:D] Han vet ingenting?

Vet du ringstørrelsen på din kjære da, siden du allerede har inngravert dem?

JEg fridde lillejulaften i fjor, det var en merkelig opplevelse!!! Hysterisk nervøs og overlykkelig[:D]

Ønsker deg MASSE lykke til!!

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

oi- så kult og spennede[:D] Han vet ingenting?

Han aner ingenting nei..[:D] han tror nok at jeg mener dette er hans oppgave, så han blir nok veldig overrasket[:D][:D]

ORIGINAL: Freaky*Nurse

Vet du ringstørrelsen på din kjære da, siden du allerede har inngravert dem?

JEg fridde lillejulaften i fjor, det var en merkelig opplevelse!!! Hysterisk nervøs og overlykkelig[:D]

Ønsker deg MASSE lykke til!!

Jeg vet sånn ca, men han som jobbet der sa at så lenge det ikke skulle være diamant i ringen, kunne han fint fikse på det senere dersom den ikke passer[:)]

her har vi avtalt at vi gir ringer til hverandre på julaften...
så blir ikke noe frieri her[&:]

tipper din desember blir LAAAAAANG!!!!

WOW.. sååå sykt spennde.. serri.. du får nok ikke sove mye natt til julaften[8D]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Jeg kommer ikke til å fri da, det kan han få gjøre senere når det passer[8D] men vil gjerne forlove oss, komme litt videre i forholdet...[:)] hehe.. kanskje jeg er rar? men synes det er greit å gjøre det sånn...

ORIGINAL: HåperPåEnLitenEn

Jeg kommer ikke til å fri da, det kan han få gjøre senere når det passer[8D] men vil gjerne forlove oss, komme litt videre i forholdet...[:)] hehe.. kanskje jeg er rar? men synes det er greit å gjøre det sånn...

når man alt er forlovet,er det ikke et bevis på at man skal gifte seg??[8|][8|]

ORIGINAL: HåperPåEnLitenEn

når man alt er forlovet,er det ikke et bevis på at man skal gifte seg??[8|][8|]

Jo det er jo det igrunn..[8D]  men vet ikke om han føler vi skal gifte oss "med en gang" dersom jeg frir.. Og det er jo ikke det jeg mener.. Kan gjerne være forlovet en god stund..[:)] men som du sier, det er jo et bevis på at vi skal gifte oss..[:)]

Back
Topp