Endelig tantebesøk!!!

Karianne

Betatt av forumet
Tanta er her endelig - høres kanskje litt rart ut at jeg jubler. Men har ikke hatt mens siden 10 juni - så nå er jeg hoppende glad. Fikk Pergotime av legen min i slutten av juli og i dag dukket tanta opp. Det ser ut til at Pergo-kuren virker og at jeg ikke trenger noen sterkere dose!!!!! Nå skal vi jobbe hardt framover[:D][:D]
 
Gratulerer! Dere som er så glade for at tanta kommer kan snart starte en egen klubb! He he, neida skjønner godt at dere blir glade. Fint å være i rute igjen! Jeg er bare litt sur i dag fordi det kjennes ut som mensen kommer i morra, og jeg blir IKKE glad da!
 
Ja jeg tror vi bør starte en egen klubb. Det ser ut som det gjelder mange her. Dette skjedde med meg forrige gang vi prøvde å bli gravide også - og da trodde jeg at jeg var alene i verden med dette problemet!! Men det viser seg at vi er mange i samme situasjon!!

Ihvertfall utrolig godt at tanta dukket opp - greit å slippe høyere doser av disse hormonene!!
 
Så flott da Karianne [:D]
 
Så bra for dere Karianne=) Lykke til fremover[:D]
 
Supert, Karianne[:)][:)][:)] Nå blei jeg gla[:D]
Nå er det bare å STÅ PÅ [;)]

LYKKEKLEMMER FRA MEG[:)][:)][:)]
 
ÅÅÅÅÅ dere er så snille[:)][:)]
Tusen takk for alle gode tanker dere sender!!

Dette forumet er helt topp!!!!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
bra at noen liker tanta, men start på den dagen dere er ferdig med tanta og hold på annen hver dag fram til el. det må da bli deres tur med 1 spire nå[;)] lykke til med 1 ny prøveperiode[;)]
 
ORIGINAL: maysen

bra at noen liker tanta, men start på den dagen dere er ferdig med tanta og hold på annen hver dag fram til el. det må da bli deres tur med 1 spire nå[;)] lykke til med 1 ny prøveperiode[;)]



Signerer på den [:D]
 
Ja det ser ut til at vi er nesten like Trine82!

Vi får følge de gode tipsene vi får så blir det nok sommer barn 2006 på oss[:)][;)][:)]
Tror jeg også skal prøve hostesaft. Når begynner dere og hvor mye tar dere?
 
hostesaft er innkjøpt, EL testene ligger klare, har kjøpt temp måler og satt meg inn i hvordan jeg skal føre trifalisk tempkurve på pernille.info. Så nå er det bare å sette igang etter helga... Jeg kommer til¨å begynne med hostedaft 5 dager før evt EL. men aner jo ikke når den kommer da... Håper ikke det blir 80 nye dager.. huff.. grøsser ved tanken.. LYKKE TIL TIL OSS BEGGE [:D]
 
Høres ut som om ingen ting er overlatt til tilfeldighetende da nei! Lykke til med prøvingen, skal krysse fingrene for deg![:D]
 
ORIGINAL: Trine82

Hehe har jo hatt good tid på å planlegge dette, siden jeg har venta og venta i 3 mnd på tanta... Så nå skal det skje no hehe... Lykke til med testinga... Krysser armer og ben for deg [:D]



Jeg krysser også armer og bein [:D]
 
Lykke til med prøvinga, Trine82 [:D]
 
Gratulerer Karianne og dere andre som jubler over mensen!! Godt at kroppen er tilbake i fungerende form!!

Lykke til med prøveperiodene framover. Satser på at dere blit gravide fort!!

Lykkeklemmer!!
 
Hm, jeg har begynnt på pilla for å få regelmessig mens, sist jeg brukte den visste jeg nøyaktig på hvilken dag tanta skulle komme, og slik fortsatte det etter at jeg slutta for å bli gravid, så jeg håper at det blir sånn neste gang også [8|]
 
Back
Topp