Endelig svar på morkakeprøve

Mammaentilsnart5

Blir kjent med forumet
Da fikk jeg endelig svar på morkakeprøve. Fosteret har en defekt som gjør at hun kan få en del vanskeligheter og utfordringer i livet. Derfor ble det besluttet i samråd med legene om å avslutte svangerskapet Skal inn for første tablett i morgen
 
Da fikk jeg endelig svar på morkakeprøve. Fosteret har en defekt som gjør at hun kan få en del vanskeligheter og utfordringer i livet. Derfor ble det besluttet i samråd med legene om å avslutte svangerskapet Skal inn for første tablett i morgen
Å nei! :( Sender deg en varm klem :Heartred
 
Så utrolig trist... sender deg mange varme tanker og gode klemmer :Heartbigred
 
Da fikk jeg endelig svar på morkakeprøve. Fosteret har en defekt som gjør at hun kan få en del vanskeligheter og utfordringer i livet. Derfor ble det besluttet i samråd med legene om å avslutte svangerskapet Skal inn for første tablett i morgen


Det var vondt å lese. Sender deg sn sor trøsteklem, selvom det ikke hjelper så mye.
Nå må dere ta vare på hverandre❤️
 
Så trist :Heartred
 
Huff så leit og tung beslutning å måtte ta :Heartred
Sender deg en god klem og ønsker lykke til.
 
Huff så leit å høre <3 er vel ikke mye man kan si som hjelper, men håper prosessen går greit <3
klem
 
Så trist å lese.:(sender en stor trøsteklem og håper en frisk og sterk spire sitter om ikke så lenge❤
 
Back
Topp