Endelig Stille natt!!

*Chill*

Forumet er livet
Ååååå.....for en deilig morgen! er utkvilt og rask! Jonas sov hele natten, ingen skriking eller roting! sikkert de minifom dråpene som virker...håper det fortsetter! [:D] 
Må bare ha inn noen skrytebilder også:[:)]

Thanx!! ja, jeg synes han virker myyye mer tilfreds nå! deili![:D]

Det er en så utrolig flott gutt du har der. Han er så søt.
Klem

Herlig at du har fått sove godt! Det er det viktigste å få ro i kroppen at man få sove godt, hvertfall av og til!! [:D] dU HAR EN NYDELIG GUTT!

Gutten din var kjempe søte. Masse nydlige unger her inne [:D]

En nydelig gutt du har Chill24.
Og et kjempe fint navn....

Hørtes herli ut å få sove en hel natt [:D] Men om lille Mina skulle få til å sove over 3 timer i strekk ville uansett jeg måtte opp for jeg har så melkespreng og lekker så innmari etter 3 timer. Våkner før henne av og til
og vet at det snart er "foringstid". Er gjerne pissblaut også. Noen som vet når den hersens melka skal stabilisere seg???? Jeg lekker som ei sil!

Hørtes herli ut å få sove en hel natt Men om lille Mina skulle få til å sove over 3 timer i strekk ville uansett jeg måtte opp for jeg har så melkespreng og lekker så innmari etter 3 timer. Våkner før henne av og til
og vet at det snart er "foringstid". Er gjerne pissblaut også. Noen som vet når den hersens melka skal stabilisere seg???? Jeg lekker som ei sil!

Er nok ikke så mye å gjøre med den melkesprengen, er fryktelig irriterendes. J
eg hadde det slik med jenta mi, men denne gangen er det ikke så ille!
Når hun spiser så prøv at hun tømmer hele brystet.evnt. pump ut resten selv... og ikke falle for fristelsen å pumpe deg i mellom måltidene hennes, selv om det er spreng!
Til flere ganger man ammer til mere melk blir det... Kommer seg etter hvert, er nok bare å holde ut...trøst deg med det at du skal være glad du har for mye enn for lite! [:D]

Jeg prøver å være glad for at jeg har så mye melk [:D] Som helsesøster sa til meg, det er et luksus problem jeg har [;)]

Fin gutt!
Deilig at du får sove om natta - våkner han ikke i det hele tatt om natta nå?[8|]

Min lille JR sover oftest hele natta nå - ellers våkner han en eller to ganger i løpet av natta og skal ha mat[;)]

hoi chill24! Jeg så plutselig at du også har ei skolejente[:)]Så morsomt!!
Vi har sånn høvelig like gamle barn vi[:)]

hoi chill24! Jeg så plutselig at du også har ei skolejenteSå morsomt!!
Vi har sånn høvelig like gamle barn vi

Åj, så mosomt da! Er det ikke deilig med en så stor førstemann nå vell? Jenta mi er så kjempeflink å hjelpe til...ikke noe sjalu i det hele tatt. Hadde aldri trodd det skulle gå så greit!! Går det greit med dere da?

Vanvittig greit!!Hun er så utrolig flink til å hjelpe til å alt[:)]Hadde vel forberedt meg på at hun kom til å bli noe sjalu,men i stedet er hun sjalu når andre holder lillebror for det vil hun gjøre selv[:)]
Hun gleder seg til han blir litt større for da har hun bestemt seg for at da skal hun skifte bleier[;)]
Han er helt fasinert av søssa(hun har insistert selv på å bli kalt det[;)])og blir helt tyst når hun komme og skikkelig stirrer henne i hvitøyet[:)]

Jaja....gleden varte ikke lenge... var stilt her i en natt så var det på`n igjen med grining og nattevåk.... de minifom- dråpene funker ikke her nei, så nå har jeg kuttet ut alle melkeprodukter i håp om at det hjelper![;)]

Et lite tips[:)]Lag karve-te til snuppen..brukte det både på den eldste og på lillemann-Det fjerne luftsmertene...
I ts karvefrø til 1 dl vann.La det koke sammen med 1 ss sukker i 2 minutt,la det trekke i 2 minutter før du siler det.
Jeg gir det ganske ofte til lillemann med en av de minste sprøytene.Han smatter for livet og synes det er kjempegreier[:)]Lag også vanlig karve-te til deg selv som du smått drikker-helst før hvert måltid du spiser[:)]

Minifom ble mine barn bare verre av så jeg erfarte at dette funka godt.Er i allefall verdt et forsøk?[:)]

Thanx!! skal jeg jaggu prøve....har kuttet ut alle melkeprodukter også så jeg håper det kansje hjelper litt... verdt et forsøk da!![:D][:D]

Back
Topp