Endelig stikker

Laura_25

Flørter med forumet
I går kveld ble jeg endelig stikker!
Fy fillern det var skummelt!! [8D] [:)]
Jeg hadde på forhånd bestemt meg at dette skulle jeg klare selv, men idet jeg skulle til å stikke så frika jeg ut[:D]
Så det endte opp med at samboeren min måtte gjøre det for meg.
Jaja, bedre lykke i kveld[;)]

Kjenner til det der [;)] Har ikke oversikt på hvor mange ganger jeg har prøvd selv, men det går bare ikke. Har heldigvis min kjære mann som står parat for å stikke meg [:)] Hihi..

Gratulerer som stikker og masse lykke til! [;)]

Jeg skal på ul den 11... Håper på uttak den 15[:)]
Da er det jeg, du og Hoppla som er ganske på samme tiden...
De neste ukene blir så utrolig spennendes!! [;)] [:)] [:D]

Gruer meg litt til i mars når jeg skal starte å stikke, liker ikke sprøyter, så er vel mannen på havet hele vinteren så han kan ikke stikke..enda han skulle det om han var hjemme...men når han ikke er hjemme da, oooh må jo klare det..tror det var 3 gang i døgnet man setter sprøyter?hmm spennende...

ORIGINAL: Laura_25

I går kveld ble jeg endelig stikker!
Fy fillern det var skummelt!! [8D] [:)]
Jeg hadde på forhånd bestemt meg at dette skulle jeg klare selv, men idet jeg skulle til å stikke så frika jeg ut[:D]
Så det endte opp med at samboeren min måtte gjøre det for meg.
Jaja, bedre lykke i kveld[;)]

Jeg kommer vel med tidenes dummeste spørsmål, men hva mener dere med å "stikke"? Hva gjør dere da?

gratla som stikker[;)][;)]går bedre for vær gang,syns jeg[;)][;)]

gratulerer [:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Gratulerer som stikker![:D][:D]

sign

HIHIHIHIHIHIHIiii det blir så utrolig spennende! Nervepirrende uker nå, jenter!
[;)]

ORIGINAL: Laura_25

Jeg skal på ul den 11... Håper på uttak den 15[:)]
Da er det jeg, du og Hoppla som er ganske på samme tiden...
De neste ukene blir så utrolig spennendes!! [;)] [:)] [:D]

aah det var sånn det var[8D]ja huska ikke det der helt når jeg ikke har brevene framfor meg[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: småsmurf

ORIGINAL: siwro

Gruer meg litt til i mars når jeg skal starte å stikke, liker ikke sprøyter, så er vel mannen på havet hele vinteren så han kan ikke stikke..enda han skulle det om han var hjemme...men når han ikke er hjemme da, oooh må jo klare det..tror det var 3 gang i døgnet man setter sprøyter?hmm spennende...

Hvis du bare har ett vanlig opplegg, så er det bare stikking en gang til dagen, er nese sprayen man tar tre ganger daglig. Jeg bruker tre sprøyter til dagen, men normalt begynner man bare med en[;)]

Back
Topp